معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از انتشار فراخوان دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد و گفت: آثاری که در بازه زمانی یکم تیر ۱۴۰۲ تا ۳۱ خرداد امسال در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری استان و نشریات سراسری (ویژه استانی) منتشر شده باشند، جواز شرکت در این جشنواره را دارند.

ایرانه حیدری با بیان اینکه فراخوان دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های زنجان منتشر شد گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات است که برای نهمین سال متوالی از سوی خانه مطبوعات و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

وی بخش‌های اصلی این جشنواره را در ۹ بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و کاریکاتور اعلام کرد و ادامه داد: بخش‌های موضوعی این جشنواره نیز شامل عناوین دین و معنویت، توجه به سبک پوشش اسلامی ایرانی، تشویق به جوانی جمعیت و فرزندآوری، افزایش امید و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه ایثار، شهادت و مقاومت، کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر، توجه به فرهنگ کار و تولید، توجه به فرهنگ مصرف بهینه انرژی، تقویت فرهنگ کتابخوانی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

حیدری افزود: هر متقاضی مجاز به شرکت در سه بخش از این جشنواره است و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا سه اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع ۹ اثر از هر نفر پذیرفته می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از متقاضیان شرکت در جشنواره خواست با مراجعه به سایت zanjan.pressfestival.ir آثار خود را تا ۳۰ تیرماه جاری بارگذاری کنند.

وی گفت: آیین اختتامیه جشنواره ۱۷ مردادماه با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

حیدری افزود: اصحاب رسانه استان در صورت نیاز به اطلاع از جزئیات جشنواره با مراجعه به سامانه اشاره شده فراخوان جشنواره را مطالعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.