رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، ۲۰ نماد با احجام مختلف و نوری در سطح شهر زنجان نصب شد.

مجید دوستی گفت: با آغاز محرم تمامی معابر و میادین شهر زنجان با نصب صدها بیرق مشکی، پرچم ریسه ای و کتیبه با هدف گرامیداشت این ماه، برجسته سازی عناصر و انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری سرور و سالار شهیدان سیاه پوش شد.

وی اظهار داشت: ریسه‌بندی معابر اصلی، تعویض پرچم‌های الوان و نصب پرچم‌های سیاه در روی پل‌ها و میادین، نصب بنر با مضمون آیات و روایات و سخنان ائمه و بزرگان دین پیرامون فلسفه قیام امام حسین (ع) و تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اقدامات انجام شده در راستای آذین‌بندی شهر به مناسبت ماه محرم است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان یادآور شد: نمادهای موضوعی به گونه‌ای نصب شده که مناسب این ایام است.

دوستی تصریح کرد: همچنین ۲۵۰ پرچم در میادین و تقاطع‌های سطح شهر زنجان با طرح یا اباعبدالله و یا قمر بنی‌هاشم در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

وی گفت: علاوه بر این نصب پرچم‌های عرضی در برخی خیایان های سطح شهر ویژه ایام عزاداری در سطح میادین و فضاهای شهری و شهرک‌های اقماری نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: امسال یک هماهنگی کامل در آذین بندی شهر صورت گرفته و متفاوت‌تر از سال های گذشته اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.