مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته ۵۰۰ کلاس درس جدید در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: سال گذشته از هدفگذاری و برنامه ریزی برای ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه در استان ۲۱۷ کلاس در قالب ۴۰ پروژه به سرانجام رسید و تکمیل شد که در ۱۲ سال گذشته بی سابقه بوده و یک رکورد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع طی سه سال گذشته ۹۶ پروژه آموزشی و ورزشی اعم از مدرسه، سالن و زمین ورزشی در استان زنجان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد.

اسلامی گفت: طی این مدت ۲۷۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی محوطه‌های مدارس نیز انجام شد که نسبت به دوره ماقبل آن از نظر حجم مصالح ۴۰۰ درصد افزایش داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در سه سال گذشته یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی، اداری، فرهنگی و ورزشی برای مدارس تهیه و توزیع شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: رویکرد ما بر جهش در همیاری و همکاری خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس متمرکز است که یکی از منابع تأمین اعتبار نوسازی مدارس خیرین مدرسه ساز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.