مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، خواسته بیمه شدگان و شرکای تامین اجتماعی در استان است که این موضوع به جدیت پیگیری می‌شود.

امیرعباس جراحی علمداری روز شنبه در نشست شورای راهبردی با شرکای تامین اجتماعی گفت: هم اکنون در استان زنجان بیش از ۶۰۰ هزار بیمه شده وجود دارد که بخش عظیمی از آن را کارگران و خانواده آنان تشکیل می دهد، که در سطح استان خدمات درمانی بستری را در ۲ بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی دریافت می کنند.

وی یادآور شد: طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) از انتظارت به حق بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان است که این موضوع به عنوان تکلیف این مدیریت در قبال شرکای اجتماعی پیگیری و تاییدات معاونت درمان سازمان و کمیته های تخصصی (کارشناسی) سازمان را اخذ کرده است.

جراحی علمداری اظهار داشت: این طرح در صورت تصویب در هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیمه شدگان تحت پوشش بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بار در مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات درمانی دریافت کردند.

جراحی علمداری از شرکای اجتماعی سازمان در استان زنجان خواست تا در پیگیری تصویب طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) در هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان زنجان را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.