مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۳۵۱ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات درمانی و بیمه ای کمیته امداد استان زنجان بهره مند شدند.

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: عملکرد کمیته امداد زنجان در این بخش ۱۲۳ درصد نسبت به تعهد ابلاغی بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات بیماران صعب‌العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، اظهار داشت: این خدمات در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

صالحی تصریح کرد: بیمار خاص به بیمارانی گفته می شود که فرآیند درمان آنها طولانی و پر هزینه می باشد و یا بیماری و عوارض ناتوان کننده آن تا پایان عمر فرد را درگیر می کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان دارای بیمه درمانی پایه هستند، اضافه کرد: کمیته امداد از استان های برتر در ارائه خدمات به این گروه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و تجهیزات توانبخشی اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.