دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: عملکرد ستاد اربعین استان در اعزام زائران اربعین و خدمات رسانی به آنان طی سال گذشته در سطح عالی ارزیابی شد.

باقر سپهری روز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان اردبیل گفت: بعد از رکورد شکنی ثبت و اعزام زائرین اربعین در سال گذشته، آسیب شناسی ها و تجربه نگاری های متعددی انجام دادیم و پیرو این موضوع امسال برخی کمیته ها را زودتر فعال کردیم.

وی اظهار کرد: رتبه استان در برگزاری مراسم اربعین طی چند سال گذشته نیز در سطح عالی ارزیابی شده است.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان از زائران اربعین خواست، امسال قبل از اعزام به پیاده روی در سامانه سماح ثبت نام کنند چون بر پایه اطلاعات ثبت شده در این سامانه، امکان مدیریت بهتر و ارتقای سطح خدمات رسانی به زائران فراهم می شود.

سپهری افزود: دغدغه اصلی ما راحتی زائران و سهولت خدمات رسانی به آنان است، از این رو از شهروندان و زائران موکدا می خواهیم که امسال ثبت نام در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir را جدی بگیرند.

این مسئول اضافه کرد: این سامانه هم اکنون با کمک کمیته های تخصصی ستاد مرکزی اربعین در حال تقویت و ارتقاست و قابلیت های دیگری به آن نسبت به سال گذشته افزوده می شود.

وی اظهار داشت: مسوولان دبیرخانه ستاد اربعین استان تلاش می کنند با توجه به تجربه هایی که از سال های گذشته به دست آمده است، خدمات رسانی به زائران را به مطلوبترین شکل ارائه دهند.

بنابر اعلام ستاد اربعین استان زنجان سال گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر از زائران زنجانی در سامانه سماح برای حضور در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه قبل ۲۱ درصد افزایش داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.