مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هفت طرح ملی و استانی راهسازی در این استان با ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

ابوالفضل سلیمانی با بیان اینکه هفت طرح راهسازی زنجان با ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اجرایی شد گفت: این طرحها در هشت محور اصلی شامل ۲ بانده شدن محور سلطانیه- خدابنده -کبودرآهنگ، راه اصلی منجیل - سه راهی طارم زنجان، زنجان- بیجار -تکاب، محور کلور - درام در طارم، تعریض محور ابهر - قیدار، احداث باند دوم زنجان- تاکستان و احداث راه اصلی ملاسرا -شفت - زنجان عملیاتی شده است.

سلیمانی گفت: در حال حاضر عملیات راهسازی در ۱۲ قطعه از این مسیرهای ارتباطی فعال بوده و ارزش روز قراردادهای در حال اجرا بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال است. ‌

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان باید به راه اصلی و بزرگراه ارتقا یابد، افزود: در این راستا هم اکنون ۱۸۵ کیلومتر پیمان سپاری شده است.

به گفته این مسئول، از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۵ کیلومتر راه در سطح استان زنجان با اعتباری به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.