معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت به مناسبت فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس در این استان خبر داد و گفت: ۱۲ گروه نظارتی در اجرای این طرح در سطح استان فعال است.

حسین منصوری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارت در آستانه بازگشایی مدارس گفت: این طرح نظارتی با محوریت جلوگیری از گران‌فروشی و مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی در واحدهای کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر در سطح استان تا ۱۰ مهر ماه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح در قالب اکیپ هایی متشکل از چهار گروه بازرسی اداره کل صمت، هفت گروه بازرسی اتاق اصناف و یک اکیپ از تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به مبادی دریافت گزارشات مردمی عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره ۱۲۴، یا سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ گزارش دهند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد : گزارشات رسیده به محض دریافت رسیدگی شده و به طور میانگین حداکثر ۲ تا ۳ روزه نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.