مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال پنج هزار و ۲۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

روح اله صالحی با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه‌ها در راستای تامین نیازهای تحصیلی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند، گفت: تأمین تجهیزات، پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی و تأمین نوشت افزار ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند به رغم وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی، توانایی خرید تجهیزات و نوشت افزار را ندارند، عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آنها، گامی در راستای توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به بسته های تحصیلی دانش آموزان نیازمند، گفت: این بسته ها شامل کیف، کفش، پوشاک و نوشت افزار است تا این دانش آموزان بتوانند بدون دغدغه تحصیل کنند و آینده‌ای روشن را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

صالحی با قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان زنجان به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت، افزود: کمیته امداد به تنهایی و بدون کمک‌های مردمی قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی مددجویان نهاد حمایتی این استان نیست.

وی با بیان اینکه در نتیجه حمایت‌های انجام شده از دانش‌آموزان نیازمند امسال چهار دانش‌آموز مددجو در مدارس سمپاد و ۲۳ دانش‌آموز در مدارس نمونه دولتی قبول شدند، گفت: قبولی‌های کنکور در استان نیز قابل توجه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.