مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از صدور جریمه یک میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریالی برای یک قاچاقچی رنگ مو در استان خبر داد.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۵۰۰ بسته رنگ موی خارجی به ارزش ۶۵۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مظفری افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

وی اضافه کرد: شعبه همچنین متخلف را به پرداخت ۶۵۲ میلیون ریال معادل ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف کالاها از یک خودرو، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا در استان،‌ اظهار داشت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، خاطر نشان کرد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به روسای شعب ارجاع می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.