رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه سواری سمند و کشف ۶ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در زنجان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی اشراف پیرامونی عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودرو سواری سمند محرز شد و مراتب توقیف در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی و پایش مسیر حرکت با سامانه های پلیسی، خودروی مذکور در آزادراه زنجان - قزوین متوقف شد و در بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۱۳۰ ثوب کلاه و کمربند، ۱۳۰ عدد آجر سیلیکونی و ۵۰ کیلوگرم پاکت پلاستیکی خارجی فاقد هرگونه اوراق مثبته گمرکی (قاچاق)کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

بدری خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی و روحیه جهادی کارکنان خدوم پلیس امنیت اقتصادی استان موجب شده است که قاچاقچیان نتوانند به راحتی در چرخه اقتصاد خلل ایجاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.