کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش‌های خفیف و محلی از بعدازظهر امروز با افزایش پوشش ابرها در برخی نقاط استان محتمل است.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف و در شهرستان طارم ابری است که این شرایط از بعدازظهر با وزش باد همراه می شود.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در برخی ساعات به حد نسبتا شدید می رسد، اظهار داشت: سامانه بارشی فعالی طی روزهای آینده برای استان پیش بینی نشده است.

سلطانی یادآور شد: به تدریج دمای استان افزایش می یابد و تا پایان هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می شود.

سلطانی ادامه داد: به دلیل وزش باد احتمال وقوع گرد و غبار خفیف در استان وجود دارد اما توده گرد و خاک برای استان پیش بینی نشده است.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۲۱ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۴ و ۳۱ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۲ درجه،‌ خرمدره ۲۳ و ۳۱ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۵ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۱ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۱ درجه و ماهنشان ۲۰ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: بارش باران ، هوای گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.