رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: هم اکنون تعداد ۴۳ خانه ورزش در روستاهای شهرستان ماهنشان وجود دارد که به امکانات ورزشی از قبیل تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و شطرنج مجهز شده‌اند.

مجتبی اسکندری‌پور روز سه شنبه به موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته ورزشکاران ماهنشانی موفق به کسب ۷۵ مدال ارزشمند در رشته‌های مینی‌فوتبال، کشتی، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو، نین‌جوتسو و کیک‌بوکسینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال قبل تعداد ۱۵ تیم به مسابقات استانی اعزام شدند اظهار داشت: حاصل کار ورزشکاران کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۴ برنز بود که از این تعداد ۱۰ طلا، ۹ نقره و هشت برنز سهم بانوان و دو طلا، سه نقره و ۶ برنز سهم آقایان بود.

این مسئول با اشاره به اینکه تیم‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نیز نتایج بسیار خوبی کسب کردند، ادامه داد: کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۲ برنز عملکرد ورزشکاران شهرستان ماهنشان در این سطح بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: بانوان ورزشکار با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۳ نقره و ۹ برنز و آقایان با کسب یک مدال نقره و سه برنز، افتخارات ارزشمندی را برای ورزش شهرستان به ارمغان آوردند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۴ نفر نیز در قالب تیم استان به مسابقات کشوری اعزام شده بودند، گفت: کسب مقام قهرمانی تیم مینی‌فوتبال منتظران مهدی (عج) انگوران به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور افتخار بزرگی برای شهرستان ماهنشان و استان زنجان بود.

اسکندری‌پور همچنین با بیان اینکه وجود باشگاه‌ها در امر ترویج ورزش حرفه‌ای و قهرمانی امری مهم تلقی می‌شود، افزود: سال ۱۴۰۲ تعداد سه باشگاه جدید تاسیس و مجوز پنج باشگاه هم تمدید شد که در کسب افتخارات ورزشی سهم بسزایی را ایفا می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان با اشاره به اهمیت ورزش در شادابی و نشاط، تاکید کرد: در روستاهایی که دسترسی به باشگاه وجود ندارد، نسبت به ایجاد خانه‌های ورزش روستایی اقدام کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.