رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دانشگاه بین‌المللی چابهار یکی از معدود دانشگاه‌هایی در شرق کشور است که در جذب دانشجویان بین‌المللی محدودیتی ندارد.

حمیرا ریگی در حاشیه بازدید از دانشگاه بین المللی چابهار در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه‌ها نقشی ذاتی و برجسته در دنیای اقتصاد ایفا می‌کنند و این عامل نقش بسزایی در توسعه سرزمینی و منطقه‌ای دارد.

وی با حائز اهمیت دانستن بهره‌گیری از فرصت‌های جدید برای دانشجویان، از برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه در بهبود زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی قدردانی کرد و افزود: این اقدامات، انگیزه بیشتری به دانشجویان و کارکنان خواهد بخشید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه دانشگاه‌ها در توسعه منطقه‌ای و ملی اظهار کرد: دانشگاه‌ها نقشی ذاتی و برجسته در دنیای اقتصاد ایفا می‌کنند، چرا که مهارت‌ها را افزایش داده، سرمایه‌گذاری‌ها و استعداد‌ها را به خود جذب و ثروت آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دانشگاه بین‌المللی، بیان کرد: دانشگاه‌ها به عنوان پیشران اصلی توسعه، نقش لوکوموتیو پیشرفت را ایفا می‌کنند و دانشگاه بین‌المللی چابهار با بهره‌گیری از موقعیت قرارگیری استراتژیک خود در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور، می‌تواند به مرکزی برای تبادل دانش و نوآوری در حوزه اقیانوس، اقتصاد دریا و همچنین صنایع بزرگ مستقر در منطقه تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار