بالا گرفتن اختلاف میان دو وزیر کابینه رژیم صهیونیستی

وزیر دارایی کابینه صهیونیستی، به وزیر امنیت داخلی رژیم حمله کرده و می‌گوید او مقصر شکست در جبهه داخلی فلسطین اشغالی است.

بزالل اسموتریچ،  وزیر دارایی کابینه صهیونیستی به شدت به ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و پلیس که از ارگان‌های زیر مجموعه این وزیر است، در پس زمینه گسترش سلاح در مناطق عرب نشین حمله کرد.

براساس گزارش المیادین، اسموتریچ در کنفرانس امنیت و فناوری گفت: جنبه دیگری که در سبد تهدیدات نباید نادیده گرفته شد، جبهه داخلی (در جامعه عرب در فلسطین اشغالی) است. نیروهای امنیتی در جمع آوری صد‌ها هزار سلاح شکست خورده اند.

این مقام صهیونیست افزود: در اینجا از ما خواسته می‌شود که با عمل تلاش کنیم نه با بیان. در این زمینه از اجرای آن چیزی که باید اجرا شود فاصله داریم و باید سلاح (در جامعه عربی) را جمع آوری و این پدیده ریشه کن شود، زیرا بسیار خطرناک است.

از سوی دیگر، بن گویر به این انتقاد پاسخ داد و گفت: حرف‌های اسموتریچ باعث می‌شود که چپ‌ها از این سخنان خوشحال شوند.

تاکنون اختلافات بسیاری میان سران رژیم صهیونیستی رخ داده است، حتی بنی گانتس، یکی از اعضای شورای جنگ رژیم از این شورا کناره‌گیری کرد و به مخالفان نتانیاهو پیوست. با این وجود اسموتریچ و بن گویر همیشه در یک تیم بوده اند، اتفاقی که اکنون افتاده است نشان از عمق اختلافی است که سران رژیم صهیونیستی در آن دست و پا می‌زنند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار