ادعای رئیس جمهور صربستان: جنگ میان حزب الله و اسرائیل حتمی است

رئیس جمهور صربستان ادعا کرد وقوع جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی تقریباً حتمی است و غرب و شرق را به طور کامل درگیر خواهد کرد.

الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان در اظهاراتی با بیان این ادعا که وقوع جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی تقریباً حتمی است، تاکید کرد: این جنگ که اجتناب از آن تقریباً غیرممکن است، غرب و شرق را به طور کامل درگیر خواهد کرد.

به گزارش بامداد دوشنبه خبرگزاری تاس، ووچیچ در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی محلی در ادامه سخنان خود با اشاره به تداوم سیاست‌های به شدت رادیکال ضد روسیه در اتحادیه اروپا، گفت: همچنین ما شاهد این هستیم که تداوم اتخاذ سیاست‌های افراطی ضد روسیه در اتحادیه اروپا نیز در حال سوق دادن ما به سمت آغاز یک درگیری جهانی است.

رئیس جمهور صربستان با بیان اینکه سرسختی بروکسل در مقابل روسیه، در نهایت مسکو را مجبور می‌کند که تا آخر به جنگ ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هیچ فلسفه بزرگی در این میان وجود ندارد و همه چیز روشن و بدون ابهام است؛ وقتی شما با رویکرد و سیاست‌های خود این پیام را به روس‌ها می‌دهید که «ما می‌خواهیم شما ناپدید شوید!»، از آنها چه انتظاری دارید؟

وی در ادامه اظهارات خود با تاکید بر اینکه در این حالت، مشخص است که روسیه هم با استفاده از تمام سلاح‌هایی که در اختیار دارد، تا آخر به جنگ ادامه خواهد داد؛ تصریح کرد: بنابراین از این دیدگاه نیز باز غرب و شرق هیچ شانسی برای اجتناب از درگیری جهانی ندارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار