جشنواره تولید محتوا با هوش‌مصنوعی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود

دبیر جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در این استان برگزار می‌شود.

یوسف برادران مهر  گفت: امروزه هوش مصنوعی ابزار‌های متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که در صورت استفاده صحیح، آگاهانه و تخصصی از آن، می‌توان آموزه‌های انقلاب اسلامی را به خوبی و با شیوه‌های هنرمندانه و جذاب به جامعه منتقل کرد.

وی ادامه داد: جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و در موضوعات انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، ایران قوی؛ اقتدار ملی، رئیس جمهور مردمی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، رئیسی خستگی ناپذیر، امید به آینده و اتحاد و انسجام در قالب تصویر برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی سیستان و بلوچستان افزود: به هشت اثر برگزیده جوایز نقدی از پنج میلیون ریال برای نفر هشتم تا ۴۰ میلیون ریال برای نفر اول همراه با اعطای لوح تقدیر اهدا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و در قالب طرح شهید آوینی برگزار می‌شود، حداکثر پنج اثر تولید شده با هوش مصنوعی خود را به آدرس zistano_admin@ در پیام‌رسان بله حداکثر تا سوم تیر ماه سال جاری ارسال کنند.

برادران مهر ادامه داد: داوری آثار در حوزه پرامپت نویسی توسط دکتر ناصر اسدی عضو هیات علمی دانشگاه و حائز مقام اول مسابقات کشوری در مهندسی پرامپت و آقای صادق امیری، جوان برتر سال در حوزه علم و فناوری و مدرس دوره‌های هوش مصنوعی صورت خواهد گرفت.

برچسب ها: هوش مصنوعی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار