رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری عاملان سرقت طلاجات شهروندان کرمانی و رفسنجانی با کشف ۱۵ مورد سرقت خبر داد.

سرهنگ میرحبیبی اظهار داشت: در پی وصول چندین مورد پرونده با موضوع سرقت زیورآلات از شهروندان در کرمان از سوی سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: در این زمینه با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها و اظهارات مالباختگان، مشخص شد سرقت‌ها سریالی بوده و علاوه بر انجام چندین مورد سرقت در سطح شهر کرمان، تعداد ۷ سرقت مشابه نیز در شهرستان رفسنجان با همین شیوه از سوی سرنشینان دو خودروی پژو و پراید رخ داده است.

سرهنگ میرحبیبی تصریح کرد: در ادامه با ردزنی‌های تخصصی و شناسایی هویت مالک خودروی پراید مشخص شد این فرد قصد فروش خودروی خود در شهرستان رفسنجان را دارد که بلافاصله با گزارش این مورد به پلیس آگاهی رفسنجان، این متهم غافلگیر و پس از شناسایی از سوی یکی از مالباختگان به مشارکت در این سرقت‌ها اعتراف کرد و در ادامه دیگر سارق مرتبط با او نیز در رفسنجان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهمان در مجموع به ۷ مورد سرقت و زورگیری طلاجات در شهرستان رفسنجان و ۸ مورد سرقت طلاجات در کرمان اقرار کرده اند و تمام شاکیان این پرونده در این دو شهرستان شناسایی شده اند تا با تکمیل تحقیقات، روند کشف اموال مسروقه نیز انجام گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار