مدیرکل راهداری کرمان گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ترانزیتی باغین به بردسیر در حوزه شمال استان کرمان بزودی آغاز می‌شود.

 علی عبداللهی با اشاره به عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ترانزیتی باغین به بردسیر در حوزه شمال استان کرمان، گفت: در خصوص ایمن سازی و نگهداری راه‌های شریانی استان کرمان، موافقتنامه بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محور باغین به بردسیر  با شرکت‌های پیمانکاری حوزه راهداری صادر شده است و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود. 

وی میزان اعتبار این پروژه را حدود ۴۹۰  میلیارد ریال، از محل اعتبارات ملی" سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای" در ردیف نگهداری و ایمن سازی راه‌های شریانی کشور دانست و افزود: مدت زمان اجرای طرح  ۳۶۵ روز است و شرکت مجری طرح موظف است در موعد مقرر، تعهدات خود را تحت نظارت اداره نگهداری راه این اداره کل به اتمام برساند. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: محور باغین  بردسیر به عنوان یکی از پرترددترین جاده‌های استان در حمل و نقل کالا و مسافر از بندرعباس سیرجان به سمت بردسیر و منتهی به استان‌های سیستان و بلوچستان از یک طرف و خراسان جنوبی و مرز‌های شرقی کشور از طرف دیگر  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار