فرماندار کوهبنان گفت: لایه روبی رودخانه‌های سطحی که از وسط یا حاشیه شهر کوهبنان و طغرالجرد عبور می‌کنند باید تا قبل از فصل پاییز در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

جلسه ستاد بحران شهرستان‌کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور مسئول آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی استان کرمان و جمعی از مدیران ادارات در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار کوهبنان بر بیمه تاسیسات زیر بنایی تاکید کرد و افزود: جا دارد دور‌ه های آموزشی و آشنایی با مهارت‌ها در زمان بحران در آموزش و پرورش و شبکه بهداشت برگزار شود.

وی تصریح کرد: لایه روبی دهانه پل‌های ورودی شهر بایستی در دستور کار بخشداری مرکزی، منابع طبیعی و راهداری شهرستان قرار گیرد.

فرماندار کوهبنان بر مطالعه و جمع آوری آب‌های سطحی تاکید کرد و افزود: برای عملیاتی شدن این مهم پیگیری‌هایی در سطح وزارت خانه صورت گرفته است.

وی بیان داشت: کاهش خطر و آسیب پذیری همچنین آمادگی در برابر مخاطرات احتمالی باید همواره در دستور کار مدیران ادارات باشد.

توکلی افزود: لایه روبی رودخانه‌های سطحی که از وسط یا حاشیه شهر کوهبنان و طغرالجرد عبور می‌کنند باید تا قبل از فصل پاییز در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

وی بر ارتقای فضای سبز و کاشت درخت، جمع آوری دیو‌های مسیر سیلاب‌ها، تأمین امکانات و تجهیزات از سوی شهرداری‌ها برای مدیریت حریق تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار