فرماندار نهاوند گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به آسیب دیدگان از سیل پارسال این شهرستان پرداخت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در ستاد بحران شهرستان نهاوند گفت: این ستاد برای جبران خسارات به مردم و بازسازی مسکن های خود که بر اثر سیل پارسال خسارت دیده بودند، ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض پرداخت کرده است.

او با اشاره به اینکه در سیل بهار پارسال بیشترین میزان بارش‌های کشور با ۱۲۵ میلی متر طی یک شبانه روز در نهاوند گزارش شده بود افزود: با ایجاد زیر ساخت های مناسب باید خسارات سیل و بارندگی های شدید را به حداقل برسانیم.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی در روز‌های آینده و احتمال بارش زیاد در نهاوند از دیروز همه اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل هستند.

ناصری بیان کرد: شهرداران هر ۴ شهر نهاوند، برزول ، گیان و فیروزان در این ایام در آماده باش کامل هستند.

او اظهار کرد: لایه روبی رودخانه‌های منشعب از سراب‌ها بطول ده‌ها کیلومتر، رفع رانش محور نهاوند نورآباد که در ۵ نقطه رانش داشت، تذکر به املاکی که احتمال تخریب آن‌ها با سیل زیاد است، ایجاد راه عبور آب و فاضلاب در مساکن مهر شهرک شهید حیدری از  مهمترین اقداماتی استد که با تلاش ستاد بحران نهاوند برای کاهش خسارات سیل انجام شده است.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.