مسابقات ورزشی «جام یاریگران زندگی در روستا» با معرفی برترین ها در کرمان به کار خود پایان داد.

محمدی، رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری  و بازی‌های بومی محلی استان کرمان، هدف از برگزاری مسابقات ورزشی «جام یاریگران زندگی در روستا» را مشارکت، ایجاد شور ونشاط اجتماعی و کشف استعداد‌های مناطق روستایی و عشایری عنوان کرد.

وی گفت: مسابقات ورزشی «جام یاریگران زندگی در روستا» باحضور بیش از ۲۱۰ ورزشکار آقا و خانم روستا‌های استان کرمان در چهار رشته دو ومیدانی، تنیس روی میز، دارت و شطرنج در محل سالن شهید کهنوجی کرمان برگزار شد.

محمدی افزود: در پایان این رقابت ها، در رشته تنیس روی میز بانوان، عادله دیداری از شهربابک، مریم صادقی از راور، آتنا نجار زاده از بردسیر و در بخش آقایان، مجتبی ملکوتی از شهر بابک، محمد روحانی از راور، پارسا سیامکی از جیرفت و محمود صابری از ماهان حائز رتبه برتر شدند.

وی تصریح کرد: در رشته شطرنج بانوان، فرانک غفاری از انار، ریحانه دهوئی از شهربابک، ستایش عظیمی از رفسنجان و در بخش آقایان، رضا غلامحسین زاده از انار، مهدی سلندری از فاریاب، بهروز نارویی از رودبار جنوب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

محمدی بیان داشت: در رشته دو میدانی بانوان، زهرا رحمانی از زرند، یاسمن نارویی از قلعه گنج، فاطمه زهرا محمدی از کرمان در بخش آقایان امیر حسین صادق زاده از کوهبنان، حجت شهیدی از کرمان، فرشاد دردخوار از عنبرآباد در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی های بومی محلی استان کرمان گفت: در رشته دارت بانوان فاطمه زینلی از شهربابک، فاطیما محسن بیگی از کوهبنان، فریبا نظری از کرمان و رقیه بامری از رفسنجان و در بخش آقایان رضا شمس الدینی از کرمان، محسن پور محمودیه از شهربابک، محمد باقر انصاری از بردسیر و ابوالحسن ببر بیان از قلعه گنج مقام های اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

محمدی تصریح کرد: به مقام‌های اول تا سوم حکم قهرمانی و جوایز نفیسی اهدا شد.

وی افزود: نفرات برتر مسابقات استانی به رقابت های کشوری اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار