مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، از نصب و راه‌اندازی دو مجموعه‌بازی برای کودکان و سه مجموعه‌کامل وسایل تندرستی در پارک‌های کرمان خبر داد.

یدالله علیزاده، با اشاره به نصب و راه‌اندازی دو مجموعه‌بازی کودکان در پارک‌های «ابوذر» و «میثاق» در فاز یک شهرک «ایرانمنش»، گفت: نصب سه مجموعه‌کامل وسایل تندرستی در پارک‌هایی چون «مشاهیر»، «طلاب» و «مادر» از دیگر اقدامات این سازمان، بوده است.

وی از مناسب‌سازی بستر پارک‌های یادشده با بتن‌ریزی استاندارد خبر داد و افزود: در این پارک‌ها ۴۰۰ مترمربع کف‌پوش از نوع  چمن‌مصنوعی اجرا و سه مجموعه‌کامل وسایل تندرستی شامل ۲۴ دستگاه، نصب شده است.

علیزاده، از اجرای هفت میز شطرنج در پارک‌های «خبرنگار»، «فروغ» و «شهید باهنر» نیز در راستای بهسازی وضعیت پارک‌های شهر، خبر داد و تصریح کرد: نصب و تعمیر ۲۲ عدد تاب بازی کودکان، تعمیر ۴۰ دستگاه وسایل تندرستی و  نصب شش دستگاه  آبسردکن به همراه حفاظ در بوستان‌های «فرهنگیان»، «همیشه بهار»، «فروغ»، «پدر»، «مطهری» و «مادر» نیز به همت واحد تاسیسات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، انجام شده است.

وی از نصب یک مجموعه‌‌بازی در روزهای آینده در یکی از پارک‌های قدیمی شهر خبر داد و بیان کرد: این اقدام پس از جانمایی و رعایت استانداردهای لازم، اجرایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار