فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۱۳۶ کیلو مرفین و توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو در عملیات ماموران مواد مخدر این استان در ایست بازرسی مرصاد مستقر در سه راهی "راین" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان موادمخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم موارد خاص در رابطه با حمل و توزیع مواد افیونی را به پلیس گزارش دهند.

کشف پوشاک قاچاق در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل پوشاک قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در محور بندرعباس ـ سیرجان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد با اشاره به ارزش ۴۰۰ میلیون ریالی اموال مکشوفه و استمرار طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

کشف سیگار قاچاق در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه از کشف بیش از ۲۰ هزار نخ سیگارقاچاق در اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا طی بازرسی از یک منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پورامینایی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد، افزود: پلیس با تمام توان و ظرفیت خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا تلاش می‌کند که باید یادآور شویم مصرف سیگار می‌تواند دورازه شروع اعتیاد باشد.

انتهای پیام/ب

بیش از یک تن مرفین در کرمان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۲۲:۲۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
به اون خدای بالا سر اگر من می فهمیدم مواد مخدر چقدر ضرر و زیان دارد و خانمانسوز هست هرگز با همچین آدمهایی سلام علیک نمی کردم و تحویلشان نمی گرفتم خدا کنه هر روز اعدامشان کنند قاچاقچیان مواد مخدر رو دوست داشتم بیست و یک نفر رو در یک روز بالا بکشند و اعدام کنند چون همش فکر می کنم اینگونه احساس خوش آیندی پیدا خواهیم کرد و درس عبرتی خواهد شد برای قاچاقچیان مواد مخدر در کل دنیا باید مثل آب خوردن اعدامشان کنند بخدا هیچ گناهی نداره کسی رو که باعث و بانی تباه شدن خانواده ها شده است رو بکشند آن هم به طور مداوم از خدا می خواهم به سزای اعمالشان برسند و هر روز جهنمی برایشان باشد ، هیچ کدامشان فایده ندارند و باید حذف شوند ....آمین ????❤
آخرین اخبار