فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف حامل تانکر۳۳هزار لیتر سوخت قاچاق دربم خبرداد.

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم/کشف ۱۷۲ کیلوگرم تریاک درقلعه گنجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان بااشاره به توقیف تانکر حامل ۳۳هزارلیتر سوخت قاچاق دربم گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم حین گشت زنی در یکی از محور‌های این شهر از یک دستگاه تانکر که در حال حرکت به سمت شهرک صنعتی شهرستان بود ۳۳ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز که به منظور خروج از کشور از خراسان رضوی بارگیری و به مقصد شرق کشور در حرکت بود، کشف کردند.

او با اشاره به معرفی راننده متخلف به مراجع قضائی تصریح کرد: قاچاق فرآورده‌های سوختی برای همه اقشار و تمام سطوح میهن عزیزمان زیانبار است از اینرو برخورد با این پدیده با جدیت از سوی پلیس سراسر استان به ویژه مناطق جنوب و شرق دنبال می‌شود.

 کشف موتور ماشین قاچاق در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک دستگاه موتور خودروی هیوندا قاچاق از یک دستگاه اتوبوس ولوو در محور بندرعباس-سیرجان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژادبا اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و یک صد میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد

 راه اندازی مرکز هشدار الکترونیک در انار

جانشین فرمانده انتظامی استان در مراسم افتتاح مرکز هشدار الکترونیک شهرستان انار گفت: در راستای پیشگیری از سرقت و دستگیری سریع سارقان طرح هوشمند امنیتی و انتظامی «مها» در شهرستان انار راه اندازی و در حال حاضر ۵۰ سامانه مها در اماکن تجاری و خصوصی در حال فعالیت است.

سرهنگ فرشید اظهار داشت: "مها"، سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که به صورت ۲۴ ساعته به کمک حسگر‌های حرکتی و لرزشی هر نوع تهدید از جمله سرقت، زورگیری و ... را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می‌کند.

جانشین انتظامی استان با تاکید بر اتصال به سامانه مها جهت پیشگیری از سرقت توصیه کرد: صنوف و شهروندان می‌توانند برای پیشگیری از جرائم نسبت به اتصال این سامانه اقدام کنند تا احساس امنیت بالا برود.

کشف مواد مخدر درقلعه گنج

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج از کشف ۱۷۲ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پرنگ در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان هنگام پایش نامحسوس محور قلعه گنج-سرخ قلعه یک دستگاه خودروی پراید که راه پاک کن بود و یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد را متوقف و از خودری سمند ۱۷۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/ح

کشف سوخت قاچاق در بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.