شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد در انتخابات کنست اسرائیل حزب آبی و سفید به ریاست بنی گانتز از حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو پیشی گرفت.

حزب بنی گانتز از حزب نتانیاهو پیش افتادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی حزب آبی و سفید به ریاست بنی گانتز از حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو پیشی گرفت.

بنی گانتز رئیس حزب آبی سفید پیروزی خود را در انتخابات کنست اعلام کرد و گفت: طرف پیروز و طرف شکست خورده در این انتخابات مشخص است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از پیروزی خود در انتخابات پارلمانی خبر داد و گفت: وی سریعاً تماس‌های خود را برای تشکیل دولت ائتلافی با احزاب دست راستی و متدینین آغاز می‌کند.

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی افزود نتایج اولیه حاکی از آن است که هیچ یک از اردوگاه‌های دست راستی و متدینان و اردوگاه میانه و چپ نتوانسته اند پیروزی قاطعی در انتخابات پارلمانی به دست آورند.

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل نیز از برابر بودن آراء حزب گانتز و حزب نتانیاهو خبر داد.

شبکه تلویزیونی المنار نیز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند نتایج اولیه شمارش آراء انتخابات کنست اسرائیل نشان از آن دارد که حزب آبی و سفید به سی و هفت کرسی و حزب لیکود به سی و سه کرسی دست یافته است.

المیادین به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد، ائتلاف «الجبهه و العربیه برای تغییر» به هفت کرسی کنست اسرائیل دست پیدا کرده است.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، رقیب انتخاباتی او هر دو در انتخابات فلسطین اشغالی اعلام پیروزی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار