به دنبال بروز خطا در سیستم‌های رایانه‌ای وزارت خزانه‌داری، مالیات‌هایی که مردم ایالت لوئیزیانای آمریکا پرداخت کرده بودند به حسابشان بازگشت داده شد.

خطای سیستمی مالیات‌‎ها را به حساب مردم ایالت لوئیزیانا آمریکا بازگرداندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مالیات‌دهندگان ایالت لوئیزیانای آمریکا وقتی یک خطای رایانه‌ای سبب شد مالیات‌های پرداختی به حسابشان برگردد، با یک ثروت بادآورده‌ روبر شدند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی، روز گذشته (شنبه)، وزارت خزانه‌داری آمریکا به کسانی که پول به حسابشان بازگشته است اخطار داد «آن را خرج نکنید». در هشدار این وزارتخانه آمده است چناچه کسی به این پول دست بزند باید تا ۳۰ روز آینده آن را بازگرداند.

در وب‌سایت این وزارتخانه آمده است: «بروز یک خطا در پرداخت‌های الکترونیکی سبب شد دستور استرداد ۶۶ هزار و ۷۸۰ مورد مالیات بر درآمد دولت در روز سه شنبه صادر شود و در چهارشنبه نیز این دستور دوباره صادر شد».

بنابر این اطلاعیه، دو بار استرداد مالیات‌ها بالغ بر ۲۶ میلیون دلار پول را جابه‌جا کرده است. در ادامه اعلام شد دولت در حال کار با موسسات مالی است تا بتواند اضافه پرداخت‌ها را به طور مستقیم از حساب بانکی افراد بیرون بکشد. بنا به گفته این وزارتخانه، شیوه‌های جدیدی به کار گرفته شده تا از وقوع دوباره چنین خطا‌هایی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار