در حالیکه احزاب سیاسی عراق برای شرکت در انتخابات پارلمانی آماده می‌شوند نام برخی افراد که به حمایت از تروریسم و گروه‌های مسلح متهم بودند در فهرست‌های انتخاباتی دیده می‌شود.

رقابت برخی حامیان تروریسم برای رسیدن به کرسی‌های پارلمان عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ الاتجاه گزارش داد در حالیکه احزاب سیاسی عراق برای شرکت در انتخابات پارلمانی آماده می‌شوند نام برخی افراد که به حمایت از تروریسم و گروه‌های مسلح متهم بودند در فهرست‌های انتخاباتی دیده می شود.

شبکه الاتجاه افزود برخی گزارش‌ها حاکی است نام بسیاری از شخصیت‌های تحت پیگرد دستگاه قضایی و افرادی که با اتهام‌های جنایی رو به رو هستند وارد فهرست های مختلفی شده است که در انتخابات آینده پارلمان عراق شرکت خواهند کرد.

ناظران معتقدند این مسئله باعث آشفتگی در انتخابات و شک و تردید درباره این افراد خواهد شد که احتمال داده می شود پس از تشکیل دولت جدید به سِمت‌های مهم برسند.

خبرنگار الاتجاه در پایان گفت در حالیکه احزاب سیاسی برای شرکت در انتخابات آماده می‌شوند، در مقابل آن نیز شخصیت‌هایی که تا گذشته‌ای نزدیک به تروریسم و حمایت از گروه‌های مسلح، متهم بودند برای رقابت و پیروزی، کسب کرسی‌های پارلمان و رسیدن به مجلس آماده می شوند تا در فعالیت‌ها و ساز و کارهای سیاسی مجلس شرکت کنند و از مصونیت دیپلماتیکی که مجلس برای اعضای خود فراهم می کند، استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار