یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد: محافل اسرائیلی پیش‌بینی می‌کنند که دیوان کیفری بین‌المللی بزودی حکم بازداشت نتانیاهو و یوآو گالانت را صادر خواهد کرد.

به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، رسانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد که نتانیاهو و وزیر به اصطلاح دادگستری رژیم صهیونیستی از مشاور حقوقی دولت خواستند تحقیقاتی جنایی را به منظور جلوگیری از صدور حکم دادگاه لاهه آغاز کند.

شبکه ۱۲ تاکید کرد که مشاور حقوقی دولت رژیم صهیونیستی پیشنهاد نتانیاهو و وزیر به اصطلاح دادگستری را به علت نبود هیچ توجیهی نپذیرفته و تاکید کرده که حاضر نیست تحقیقاتی ساختگی و دروغین را آغاز کند.

پیشتر کریم خان دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری در لاهه اعلام کرد که او را به طور علنی و مخفیانه تهدید به انحلال این دادگاه یا عقب‌نشینی از معاهده رم کرده‌اند.

از الجزیره، کریم خان گفت که او و خانواده‌اش را تهدید کرده‌اند تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منصرف شود.

دفتر نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه با انتقاد از احتمال صدور حکم بازداشت برای وی و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم توسط دیوان بین‌المللی کیفری، این اقدام دیوان را یهودی ستیزی و مایه ننگ دانست.

دفتر نتانیاهو ادعا کرد: اقدامات دیوان لاهه از همان ابتدا، سیاسی و جانبدارانه و فاقد هرگونه مبنای حقوقی بوده است.

این در حالی است که روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری در لاهه خواستار تسریع در صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تشدید حملات و جنایات این رژیم در نوار غزه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
ما نفهمیدیم دیوان بین المللی خوبه یا بد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
ان شاءالله به زودی
مرگ بر رژیم کودک کش غاصب اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
همون دادگاهی که حکم بازداشت ولادیمیر پوتین معروف به عموپوتین پایداریها را صادر کرد ؟؟؟!!!
Italy
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
مگه دیروز نگفتید که صادر شده؟ الان میگید حالا شاید صادر بشه؟ چرا تشویش اذهان میکنید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
انشالله که همین طور بشه ولی این هزارانسان بی گناه راشهیدکرده هزار باربایداعدام‌بشه
آخرین اخبار