فرمانده نیرو‌های ویژه در روسیه اعلام کرد که تعداد زیادی از سربازان اوکراینی در کورسک خود را تسلیم این نیروها کرده‌اند.

سرلشکر ابتی علاءالدینوف، فرمانده نیرو‌های ویژه احمد روسیه  فاش کرد که سربازان نیرو‌های مسلح اوکراین که برای حمله به منطقه کورسک آمده بودند، در پایان تسلیم این واحد شده اند.

براساس گزارش آر تی، علاءالدینوف گفت: تعداد زیادی از دشمنان تسلیم می‌شوند، اغلب بسیار بیشتر از آغاز عملیات نظامی ویژه و بیشتر از سال گذشته زیرا اکثر نیرو‌هایی که وارد استان کورسک شدند - کسانی بودند که امسال در فروردین و اردیبهشت عضو ارتش اوکراین شدند و فاقد آمادگی روحی هستند که یگان‌های قبلی از آن برخوردار بودند.

او توضیح داد که پرسنل نظامی نیرو‌های مسلح اوکراین که در تماس مستقیم با نیرو‌های مسلح روسیه هستند، ترجیح می‌دهند از فرصت تسلیم برای زنده ماندن استفاده کنند.

از سویی دیگر دوشنبه گذشته، وزارت دفاع روسیه تأیید کرد که نیرو‌های این کشور کنترل شهر میمریک در دونتسک را به دست گرفته اند و خاطرنشان کرد که مجموع تلفات ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت به حدود ۲۰۲۰ سرباز رسیده است.

یک سرباز اوکراینی از تیپ ۵۹ زرهی به نام یوری اعتراف کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین از نظر تعداد و تجهیزات متحمل خسارات سنگینی شده اند و سربازان از خط مقدم جبهه‌های نبرد فرار کرده اند. به گفته این سرباز، فرماندهی اوکراین در حال استفاده از سربازان پیاده بی تجربه در دونباس است.

مترجم: مینا عظیمی

برچسب ها: جنگ اوکراین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار