یک عکاس انگلیسی به تازگی در شهر نیویورک مغازه‌ای احداث کرده که در آن از مشتریان بابت اجناس خریداری‌شده پولی دریافت نمی‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین «آدرین ویلسون،» عکاس انگلیسی که 25 سال است از بناها و سبک‎‌های معماری و همچنین نمای درونی ساختمان‌ها عکسبرداری می‌کند و از سال 2003 (1382) در منهتن به کار عکاسی برای شرکت‌های معروف «اَپل،» «شانِل» و «ویکتوریا سکرت» مشغول بوده، مغازه‌ای را در نیویورک افتتاح کرده است که در آن از خریداران اجناس این مغازه هیچ‌گونه پولی دریافت نمی‌شود. مغازه ویلسون روزانه، مشتریان فراوانی را به این منطقه از نیویورک می‌کشاند.   

این مغازه ساعات کاری مشخص و ثابتی ندارد. بر روی سر درِ مغازه نوشته شده است: مغازه ممکن است باز یا بسته باشد. اگر مشتری‌ها از اجناس داخل ویترین خوششان بیاید، می‌توانند با فشار دادن اهرم دستگاه نصب‌شده، آن اجناس را دریافت کنند.  پس از آن با چرخش آیینه روی دیوار از این افراد دعوت می‌شود به کارگاهی که در پشت یک دیوار کاذب قرار دارد، وارد شوند. 

داخل کارگاه 1000 وسیله چاپ نقش بر روی پارچه متعلق به قرن نوزدهم وجود دارد. هر مشتری با انتخاب یک تکه لباس متعلق به «سپاه رستگاری» و چاپ نقش دلخواهش بر روی آن، کالایی منحصر به فرد تولید می‌کند و بدین‌گونه هزینه جنس خریداری‌شده پرداخت می‌شود. مشتریان بعدی می‌توانند از هنر دستی آن‌ها استفاده کنند. از مشتریان، کالایی که انتخاب کرده‌اند و هنری که خلق کرده‌اند عکس گرفته می‌شود. با این روش مشتریان می‌توانند بفهمند چه کسی لباسی را که آن‌ها طراحی کردند خریداری می‌کند و افرادی که پیش از این یکدیگر را نمی‌شناختند زنجیروار به یکدیگر متصل می‌شوند.     

سپاه رستگاری یک مذهب مسیحی و سازمان خیریه بین‌المللی است که ساختاری نظامی‌گونه دارد. ۱٫۵ میلیون نفر در سراسر جهان عضو این سازمان هستند. 


مغازه‌ای در نیویورک برای اجناس فروشی هزینه‌ای دریافت نمی‌کند+تصاویر

مغازه‌ای در نیویورک برای اجناس فروشی هزینه‌ای دریافت نمی‌کند+تصاویر

مغازه‌ای در نیویورک برای اجناس فروشی هزینه‌ای دریافت نمی‌کند+تصاویر






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار