رئیس دفتر کاخ سفید اعلام کرد این کشور هرگز «توافق بد» با ایران را نمی‌پذیرد و برای حل طولانی مدت اختلافات تلاش می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز،« دنیس مک دانف» رئیس دفتر کاخ سفید روز دوشنبه در سخنانی برای آمریکایی‌های یهودی گفت آمریکا انتظار دارد دولت بعدی رژیم صهیونیستی به حدود ۵۰ سال اشغالگری پایان دهد. 

مک دانف همچنین قول داد از اسرائیل محافظت شود اما درعین حال از» بنیامین نتانیاهو «نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت پشت کردن به یک کشور فلسطینی پیش از انتخابات ۱۷ مارس (سه‌شنبه هفته گذشته) انتقاد کرد. 

مک دانف که یکی از نزدیک‌ترین مشاوران« باراک اوباما » رئیس جمهور آمریکاست تصریح کرد: یک کشور مستقل بهترین تضمین برای امنیت اسرائیل در دراز مدت است. اشغالگری اسرائیل که حدود ۵۰ سال است ادامه دارد باید پایان یابد و مردم فلسطین باید از حق زندگی و حکومت بر خود در کشور مستقل خودشان برخوردار شوند. 

 وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: آمریکا هرگز «توافق بد» با ایران را نمی‌پذیرد و برای حل طولانی مدت اختلافات تلاش می‌کند. 

این مقام کاخ سفید درباره امضای توافق هسته‌ای احتمالی با ایران گفت: « چنین توافقی واقع بینانه و دست یافتنی است.»

انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۴
اروپاییان یادشان بیاید، زمانی که ایران فعالیت هسته ای نداشت چکونه ساز مخالف با ایران می زدیدو تحریم می کردید ( دقیقآ همین ادا اطوارها را در می آوردید) سالها گذشت و به خاطر همین قلدری ها و نا حق گفتنها هم اکنون ایران قدرتمند شده و یادتان باشد که در صورت ادامه همین قلدری و زورگویی ایرانی خواهید دید که از غصه دق خواهید کرد
آخرین اخبار