مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قتل عام غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی با حمله به یک مدرسه در خان‌یونس را محکوم کرد.

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد چهارشنبه قتل عام غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی در خان یونس را محکوم کرد و گفت: تا چه زمانی قرار است غیرنظامیان بی‌گناه داغ این مناقشه را تحمل کنند؟

بورل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ارتش اسرائیل به خانواده‌هایی که در یک مدرسه در خان یونس پناه گرفته بودند، حمله کرد و طبق گزارش‌ها، ده‌ها نفر کشته شده‌اند. تا چه زمانی قرار است غیرنظامیان بی‌گناه داغ این مناقشه را تحمل کنند؟ ما هر گونه نقض قوانین بین‌المللی را محکوم کرده و افراد مسئول، باید پاسخگو شوند.

وی افزود: لازم است که فورا یک آتش‌بس حاصل شود تا غیرنظامیان گرفتار فرصت تنفس داشته باشند، همه گروگان‌ها آزاد شوند و کمک‌های ضروری بشردوستانه تحویل شود.

رژیم صهیونیستی سه‌شنبه با حمله به مدرسه العوده در شهرک عبسان در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه جنایتی دیگر را رقم زد و خبر‌ها حاکیست که در جریان این حمله تاکنون ۲۹ تن به شهادت رسیدند. در این مدرسه آوارگان فلسطینی اسکان داده شده بودند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه سه‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۸ هزار و ۲۴۳ نفر و شمار مجروحان این حملات وحشیانه نیز به ۸۸ هزار و۳۳ نفر رسیده است.

با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است و هر روز نیز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار