کنفرانس خبري تيم هاي فوتبال پرسپوليس - نفت تهران امروز 18 دي برگزار شد که در اين نشست سرمربيان دو تيم به سوألات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران يحيي گل محمدي در کنفرانس خبري قبل از بازي پرسپوليس - نفت تهران افزود: آن افرادی که مرا می شناسند می دانند که هیچ گاه در بحث دلالی دخالت نکرده ام و برای جذب یک مربی و بازیکن خودم وارد می شوم. من با بگوویچ در حدود 10- 12 سال دوست هستم. چه دلیلی دارد که برای آوردن بگوویچ به پرسپولیس به دلال ها خبر دهم.

 سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: در روز های گذشته دوستان مصاحبه هایی انجام می دهند که اصلا موقع این صحبت ها الان نیست و باید راهکار هایشان را به وقت دیگری موکول کنند.

وي اضافه کرد: مطرح کردن مسائل دلالی و از این قبیل تمرکز مرا به هم نمی زند. و خللی در کارم ایجاد نمی کند. برای آنها که این صحبت ها را انجام می دهند متاسفم که در مورد من کم لطفی می کنند ولی کمی به فکر این هواداران باشند که دوست دارند این پیروزی ها ادامه داشته باشد با این برتر ی ها تماشا گران و هواداران پرسپولیس با تیم آشتی کرده اند و به ورزشگاه می آیند. 

گل محمدی اضافه کرد: مطرح کردن مسائل دلالی و از این قبیل تمرکز مرا به هم نمی زند و خللی در کارم ایجاد نمی کند. برای آنها که این صحبت ها را انجام می دهند متاسفم که در مورد من کم لطفی می کنند ولی کمی به فکر این هواداران باشند که دوست دارند این پیروزی ها ادامه داشته باشد با این برتر ی ها تماشا گران و هواداران پرسپولیس با تیم آشتی کرده اند و به ورزشگاه می آیند.




وی تصريح کرد: بعضی ها حق ندارند که با مطرح کردن صحبت ها به غیر از مسائل فنی تمرکز تیم را به هم بزنند و حاشیه را وارد تیم کنند چون تیم لطمه خواهد خورد.

گل محمدی از پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کرد و گفت: از پیشکسوتانی که با انتقادات و پیشنهادات ارزنده  خود، تیم و مرا راهنمایی می کنند تشکر می کنم این پیشنهادات روز به روز روند تیم را بهتر می کند.

وی ادامه داد: علی پروین مانند یک پدر بالای سر تیم است و با مشاوره های خود به بهترین وجه تیم را برای پیروزی کمک می کند.

گل محمدی در مورد بازی با نفت تهران تاکید کرد: بازی حساسی با نفت تهران خواهیم داشت که این بازی به خاطر دیدار تک حذفی برای ما اهمیت بالایی دارد از این رو برنامه خاصی برای این دیدار داریم و تمرینات هدفمندی را برای مقابله با تیم سخت کوش و جوان تیم فوتبال نفت تهران داریم.

وی در مورد اعتراض به محل برگزاری دیدار جام حذفی نفت تهران و پرسپولیس گفت: اعتراض من به دلیل حاضر شدن تماشاگر بشتر برای دیدن این بازی است تا هواداران بتوانند تیم خود را به بهترین شکل تشویق کنند وقتی بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود 20 هزار نفر به ورزشگاه می آیند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بازی در ورزشگاه آزادی یا ورزشگاه تختی برای ما فرقی نمی کند و هدف ما صعود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران است.

گل محمدي در مورد جرقه نبودن این تیم اظهار داشت: پرسپولیس 3 بازی است که توانسته است نتایج خوبی را بدست بیاورد و باتمرینات خوب توانستیم تیم ها مقال خود را در رقابت های جام حذفی و لیگ برتر شکست بدهیم و این مسئله نشان می دهد که تیم ما جرقه نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس با روند روبه رشد شعی دارد که این نتایج رادامه دار باشد و خوشبختانه به اینده این تیم خوش بین هستم.

گل محمدی در مورد صحبت های کی روش تصریح کرد: به طور حتم صحبت های کی روش در مورد پرسپولیس تاثیرات بدی خواهد داشت که باشگاه پیگیر این مسائل است.

وی در مورد بازگشت محمد قاضی گفت: در بازی نفت تهران محمد قاضی با صلاح دید من در ترکیب قرار خواهد گرفت که قاضی به مراتب از روزهای گذشته شرایط خوبی برای بازی دارد.

گل محمدی در مورد عملکرد مهدوی کیا تاکید کرد: مهدوی کیا در بدترین شرایط تیم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و گل محمدی حساس برا ی تیم به ثمر رسانده است مهدوی کیا شخصیت بالایی دارد که هیچ گاه مسائل حاشیه ای در صحبت های او وجود ندارد در ایران اکثر فوتبالیست ها الگوی اخلاقی و فنی شان فردی به نام مهدوی کیا است.

گل محمدی در مورد مهرزاد معدنچی گفت: مهرزاد بازیکن بزرگی است وی در مودر لیست مازاد قرار داشت ولی نتوانست در مدت کوتاه تیمی را برای ادامه فوتبال خود پیدا کند دوباره او را به تمرینات پرسپولیس باز گردانیم.



منصور ابراهیم زاده: حق تماشاگران را ضایع نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنفرانس خبری گفت: بازی های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد که باید با برنامه و ریسک بالا وارد این گونه مسابقات شویم و با تلاش بسيار به گل برسيم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این سال ها مدعی اصلی فتح جام حذفی بوده است پرسپولیس با حضور گل محمدی و بازگشت علی کریمی بازی های خوبی را به نمایش می گذارند و پرسپولیس تماشاگران زیادی دارد که در این چند ساله آنها را برای قهرمانی رهنمون می کند.

ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: پرسپولیس زمان بیشتری برای استراحت داشته است چون ما به تازگی بازی لیگ را انجام دادیم ولی پرسپولیس 10 روز است که بازی نکرده است و فرصت زیادی برای این دیدار مقابل نفت تهران داشته و آمادگی جسمی نفرات تیمشان بهتر از بازیکنان ما است.

پرسپوليس استراحت بيشتري داشته است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد میزبانی نفت تهران در مقابل پرسپولیس تصریح کرد: شرایط میزبانی حق مسلم نفت تهران بود. باشگاه نفت تهران ورزشگاههای دستگری و یادگار امام قم را برای میزبانی انتخاب کرده بودند ولی به دلیل عدم امنیت این دیدار به آزادی منتقل  شد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال می دانست که ورزشگاه تختی نمی تواند میزبان این دیدار باشد چرا از روزهای گذشته میزبانی را به وزشگاه تختی دادند ولی این حق را از تماشاگران پرسپولیس نمی گیریم که نتوانند به ورزشگاه بیایند و مسلما ورزشگاه آزادی هواداران زیادی را در خود جای می دهد.

ابراهیم زاده اظهار داشت: نفرات تیم از لحاظ ذهنی برای بازی با پرسپولیس آماده اند. فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی برای این بازی تک حذفی برای پیروزی به میدان می رویم.

سر مربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد کنار گذاشتن مکانی از بازی پرسپولیس گفت: مکانی دستورات مربی دروازبان را بر آورده نکرده است و به خاطر این دلیل وی را از تیم کنار گذاشتیم و اصلا مسائل حاشیه ای مانند این که با مشت به صورت من زده است صحت ندارد.

برچسب ها: یحیی ، گل محمدی ، بگوویچ ، دلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار