مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شرايط پرسپوليس با حضور يحيي گل محمدي نسبت به زمان مانوئل ژوزه خيلي بهتر شده است که اگر با همين روحيه ادامه دهند، قهرماني شان در جام حذفي دور از ذهن نخواهد بود.

بهنام ابوالقاسم پوردر گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به تغييراتي که در کادر فني پرسپوليس ايجاد شده شرايط تيم بهتر شده است، پرسپوليس يحيي گل محمدي را به عنوان يک مربي جوان آورده و يک سري تغييرات در تيم ايجاد شده و در مجموع شرايط پرسپوليس از زمان مانوئل ژوزه خيلي بهتر شده است.

 مهاجم سابق پرسپوليس افزود: يحيي گل محمدي انگيزه بالايي دارد و اگر بتواند در بخش مديريتي هم خوب عمل کند و  خواسته هايي که دارد را در اختيارش بگذارند مي تواند در پرسپوليس موفق باشد چون در گذشته کارنامه بدي نداشته و قطعا تلاش خواهد کرد تا از اين فرصت بزرگ به خوبي استفاده کند.

وي در ادامه گفت: به نظرم کادر فني قبلي پرسپوليس آنطور که بچه هاي تيم مي خواستند نبودند و بازيکنان دوست نداشتند با ژوزه کار کنند، به لحاظ فرهنگي يحيي گل محمدي به بچه هاي تيم خيلي نزديک تر است و ارتباط بهتري هم با بازيکنان پرسپوليس ايجاد کرده است و به همين دليل تيمش بهتر و راحت تر کار مي کند.

ابوالقاسم پور اظهار داشت: حضور کريم باقري در کادر فني پرسپوليس در روند اين تيم بي تاثير نيست، کريم بازيکن بزرگي بوده و از زماني که بازي مي کرد همه او را دوست داشتند چون خيلي سالم و سلامت بود، هميشه يک بزرگتر بايد کنار تيم باشد و کريم اين نقش را بر عهده گرفته، او به لحاظ سني به بچه ها نزديک است و بچه هاي تيم را درک مي کند و هم در فوتبال امروزي بزرگ شده فکرش سنتي نيست بلکه به روز است.

وي افزود: بازيکنان پرسپوليس اگر با همين انگيزه کار کنند و بتوانند 3 بازي پشت سر هم را ببرند مي توانند و در جمع مدعيان قهرماني در ليگ قرار بگيرند چون فاصله امتيازات زياد نيست و فاصله موجود قابل جبران است به شرطي که بازيکنان پرسپوليس دچار غرور کاذب نشوند و فکر نکنند کار تمام شده است.

مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: پرسپوليس نيم فصل دوم را متفاوت شروع کرده و عملکرد خوبي داشته اما بچه هاي تيم نبايد مغرور شوند و بايد تلاش بيشتري کنند تا در بازي هاي بعدي هم نتايج خوبي کسب کنند و در جمع مدعيان قهرماني در ليگ قرار بگيرند، هر چند کار سخت است اما به نظر من پرسپوليس مي تواند در جمع مدعيان قهرماني ليگ قرار بگيرد.

ابوالقاسم پور در پايان گفت: جام حذفي هم براي پرسپوليس يک فرصت است و زودتر از ليگ مي توانند به قهرماني برسند. پرسپوليس جام حذفي را خوب شروع کرده و فقط بايد با انگيزه اي دوچندان در مسابقات بعدي شرکت کنند تا اگر در ليگ خوب نبودند حداقل قهرماني جام حذفي را به دست بياورند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار