تولد یامال در اردوی اسپانیا و عزم گرت ساوتگیت برای پایان دادن به طلسم ناکامی انگلیس، تیتر‌های امروز روزنامه‌های ورزشی جهان را به خود اختصاص دادند.

فردا شب انگلیس و اسپانیا فینال یورو ۲۰۲۴ را در برلین برگزار می‌کنند. در همین رابطه نشریه استار اسپورت انگلیس تصویر گرت ساوتگیت سرمربی سه شیر‌ها را منتشر کرده و نوشته است: «جام را به خانه بیاور!». این نشریه از بازیکنان تیم ملی انگلیس هم یک درخواست داشته با این تیتر: بچه‌ها این بار خراب نکنید.
آشتی تن هاخ و سانچو دیگر موضوعی است که در استاراسپورت بازتاب داشته. بازیکن و سرمربی منچستریونایتد فعلا اختلافات را کنار گذاشتند و سانچو به تمرینات پیش فصل شیاطین سرخ اضافه شده. این در حالی است که گفته می‌شد سانچو به زودی به یوونتوس خواهد رفت.

روزنامه استار اسپورت

روزنامه میرر با تیتری درشت نوشته: دیگر سال‌های دردناک نمی‌خواهیم. انگلیسی‌ها ۵۸ سال است که در حسرت یک جام با فوتبال ملیشان هستند و دیگه طاقت یک ناکامی دیگر را ندارند. این روزنامه از قول ساوتگیت نوشته: از صمیم قلب می‌خواهم انتظار برای جام پایان یابد.

روزنامه میرر

نشریه تایمز طرح گرافیکی جذابی را به صفحه اصلی وارد کرده و مسیر رسیدن انگلیس به فینال برلین را یادآور شده که چگونه سه‌شیر با چنگ و دندان از رویای قهرمانی‌شان در تورنمنت دفاع کرده‌اند.

نشریه تایمز

دیلی تلگراف تیتر یک را به یادداشتی از اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق «سه‌شیر» اختصاص داده که خطاب به گرت ساوت‌گیت نوشته است: «گرتِ عزیز! جام را به خاطر من، سر بابی چارلتون و جلوتر از همه برای انگلیس با خود از آلمان به همراه بیاور!»

روزنامه دیلی تلگراف

گاردین با چاپ عکسی بزرگ از سرمربی انگلیس از قول او نوشته: من می‌توانم هر چیزی که پیش آید را تحمل کنم.

روزنامه گاردین

سان هم مصاحبه این سرمربی را بازتاب داده که گفته: «می‌خواهم این حسرتِ دردناک را در هم بشکنم!»

روزنامه سان اسپورت

در اسپانیا برخلاف انگلیس، استرس خاصی در میان صفحات و تیتر‌های جراید در آستانه بازی فینال به چشم نمی‌خورد و تولد ستاره‌های تیمشان را جشن گرفتند. مارکا با چاپ عکس لامین یامال با کیک و شمع تولد ۱۷ سالگیش از قول او نوشته: مادرم هنوز به من می‌گوید پابرهنه بازی نکن
اسپانیایی‌ها البته فردا یک فینال مهم دیگر هم دارند. آلکاراز استعداد اسپانیایی تنیس دنیا در فینال ویمبلدون به مصاف جوکوویچ اسطوره صربستانی این رشته می‌رود که مارکا به این موضوع هم اشاره کرده.  

روزنامه مارکا

آ اس هم با چاپ عکس نیکو ویلیامز و لایمنه یامال دو ستاره جوان اسپانیا در این جام که تولدشون را در اردوی لاروخا جشن گرفتند تیتر زده: به دنبال جشن‌های دیگر با آنها. نیکو ویلیامز دیروز جشن تولد ۲۲ سالگیش را گرفت و یامال هم امروز ۱۷ ساله شد. این دو می‌توانند فرداشب جشن قهرمانی اسپانیا را در اروپا برپا کنند.
مارک کوکوریا مدافع چپ تیم ملی اسپانیا که ظاهر جالب توجهی هم دارد گفته: اگر قهرمان شویم، موهایم را قرمز می‌کنم و این جمله باعث شده تا او به تیتر یک روزنامه موندوویپورتیو تبدیل شود. اتفاقی که اگر کوکوریا به آن عمل کند می‌تواند او را عجیب‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا از لحاظ ظاهری کند.

روزنامه آ اس

 

استرس در انگلیس و جشن در اسپانیا در آستانه فینال یورو ۲۰۲۴

روزنامه اسپورت چاپ بارسلون عکسی قدیمی و جالب از نوزادی ستاره این روز‌های بارسلونا و تیم ملی اسپانیا یعنی لامین یامال در آغوش لیونل مسی اسطوره این باشگاه چاپ کرده و نوشته: تولدت مبارک لامین.  حالا هر دو فینال‌های مهمی را در پیش دارند. یامال فردا شب در فینال یورو به میدان می‌رود و مسی بامداد پس فردا فینال کوپا آمریکا را در پیش دارد.

روزنامه اسپورت

روزنامه اوله کشور آرژانتین در آستانه فینال کوپا آمریکا، مصاحبه لیونل مسی را منتشر کرده که گفته است: «نباید اجازه دهیم در آخرین گام، رویای دفاع از عنوان قهرمانی برای آرژانتین همچون رشته نودل خرد شود!» آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی کوپا بامداد دوشنبه در فینال به مصاف کلمبیا می‌رود.

روزنامه اوله

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت اشاره داشته باشگاه میلان قراردادی ۴ ساله برای به خدمت گرفتن موراتا تنظیم کرده است تا پس از پایان فینال یورو طرفین به توافق برسند. این نشریه همچنین اشاره داشته روسونری با یک مهاجم دیگر نیز درحال مذاکره هستند و او کسی نیست جز تامی آبراهام مهاجم انگلیس رم و می‌خواهد ۲ مهاجم نوک جذب کند.
تیتر یووه، پسر‌های بابا هم در پایین صفحه این روزنامه به چشم می‌خورد. پس از جذب پسر تورام، حالا فرزند کونسیسائو هم هدف بیانکونری است.

روزنامه گاتزتا دلوسپرت

کوریره دلواسپرت، در مصاحبه‌ای اختصاصی با جان‌پیرو گاسپرینی سرمربی آتالاتنا، صحبت‌های این سرمربی را با این محتوا بازتاب داده است: «فوتبال سخت‌گیرانه تحت سلطه وی‌ای‌آر، همان فوتبالی است که من دوست ندارم!»

این روزنامه همچنین با چاپ عکسی سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از تمدید قرارداد با این باشگاه تیتر زده مراقب یووه باشید و از قول اینزاگی نوشته: من و اینتر می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

روزنامه کوریره دلواسپرت

توتو اسپرت با تیتر سانچو به سوی یووه شرایط ستاره منچستریونایتد را شرح داده و معقتد است که این وینگر انگلیسی اگرچه به کمپ تمرینی منچستریونایتد بازگشته و دورتموند حاضر به خرید دائمی او نبوده است، اما استراتژی یوونتوس برای جذب او تغییری نکرده و همچنان مدیران بیانکونری خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

روزنامه توتو اسپرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار