تیم ملی هاکی روی یخ جوانان و بزرگسالان بانوان در پیست یخ ایران مال بازی تدارکاتی برگزار کردند.

پس از بازی تیم ملی آقایان که در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی زیر بیست سال رفت تا مربیان روس شناخت بیشتری از نفرات تیم‌های ملی آقایان به دست بیاورند، تیم ملی بزرگسالان و جوانان دختر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند تا مربیان روس با میزان توانمندی دختران هاکی باز کشورمان نیز بیشتر آشنا شوند و بر اساس سطح آمادگی و توانایی‌های فردی و تیمی بازیکنان، تمرینات آنها را برنامه ریزی کنند.

تیم ملی دختران در پیست یخ آیس باکس ایران مال به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ملی جوانان به پایان رسید.

انجمن هاکی روی یخ با به خدمت گرفتن نیکولای کزینتسوف و مارک روبین چک روسی بنا دارد سطح فنی تیم‌های ملی و استعداد‌های برتر کشور را ارتقا دهد از این رو از مربیان مطرح روس در تمام رده‌های سنی استفاده می‌کند تا علاوه بر تیم‌های بزرگسال و زیر بیست و زیر هجده سال دختر و پسر، تیم‌های استعداد‌های برتر نیز بتوانند از بالاترین سطح آموزش بهره‌مند شوند، برگزاری بازی‌های تدارکاتی بدین منظور در حال برگزاری است و قرار است تیم‌ها در رده‌های مختلف در حضور مربیان باتجربه روسی محک بخورند.

از نکات قابل توجه حضور آرزو ایزدی دروازبان تیم ملی بزرگسالان در ترکیب تیم ملی جوانان بود.حضور پر شور تماشاگران زیبایی و جذابیت‌های این بازی مهیج را چند برابر کرد.

گفتنی است کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ، اویس حسن زاده مدیر تیم‌های ملی، کادر فنی تیم‌های ملی آقایان فرزاد هوشیدری و... در کنار مربیان روس این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

برچسب ها: اسکی ، فدراسیون اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار