مهدی طارمی پس از امضای قراردادش با اینترمیلان گفت: احساس خوبی دارم و بسیار خوشحالم. باید بگویم که این شادترین لحظه زندگی من است.  

مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه اینترمیلان پس از امضای قراردادش مصاحبه ای با تلویزیون این باشگاه انجام داد.

به اینتر خوش آمدی مهدی؛ امروز بعد از امضای قرارداد با اینتر چه احساسی دارید؟

خیلی خوشحالم که امروز اینجا هستم، این یک رویا برای من است. احساس خوبی دارم و بسیار خوشحالم. باید بگویم که این شادترین لحظه زندگی من است. 

شما اولین بازیکن ایرانی تاریخ اینتر هستید چه احساسی در این خصوص دارید؟

بله، من از این موضوع آگاه بودم و بسیار افتخار می‌کنم. من تمام تلاشم را انجام دادم تا امروز اینجا باشم و در نهایت موفق شدم. 

شما در آستانه رقابت با یک لیگ جدید، سری A هستید. در مورد آن چه فکر می‌کنید و چه جنبه‌هایی شما را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است؟

سری آ یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان است. من سعی خواهم کرد تا بهترین عملکردم را انجام دهم. می‌خواهم بهترین عملکردم را اینجا در اینتر ارائه دهم. 

به عنوان یک مهاجم، خودتان را به عنوان یک بازیکن چگونه تعریف می‌کنید؟

به عنوان یک مهاجم، باید گل بزنم و پاس گل بدهم. من باید در مسابقات پیروز شوم، که مهمترین چیز برای تیم است. 

فکر می‌کنید سهم شما در قهرمانی ایتالیا چه می‌تواند باشد؟

من در اینتر هستم، یک باشگاه بزرگ، پیروز شدن در هر چه بیشتر مسابقات ممکن است. ما باید روی این هدف تمرکز کنیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به آن انجام دهیم. برد چیزی است که با کمک همه به دست می‌آید کارکنان، کادر فنی، بازیکنان و کل باشگاه قدم به قدم تا رسیدن به هدف نهایی.

پدرت فوتبال بازی می‌کرد، این چیزی بود که تو را به سمت دنیای فوتبال سوق داد؟ چه پستی بازی کرد؟

پدرم یک اسطوره فوتبال در زادگاه من است. من از کودکی فوتبال را از شش سالگی شروع کردم. او همیشه از من حمایت کرده و من را به آنچه امروز هستم تبدیل کرده است. او همیشه در تمرینات من را دنبال می‌کرد. این یک بازی بسیار بود. سفر زیبا برای من.

آیا نام مستعاری دارید که هواداران نراتزوری بتوانند از آن استفاده کنند؟

زمانی که در پورتو بودم، به من می‌گفتند شاهزاده ایرانی، اما ببینیم...

آیا پیامی هست که بخواهید به طرفداران جدیدتان بدهید؟

مطمئنا من اینجا هستم تا کمک کنم. من دوست دارم از این به بعد در تمام مسابقاتی که بازی خواهیم کرد با آنها پیروزی‌های زیادی را جشن بگیرم. قول می‌دهم تمام تلاشم را برای آنها انجام دهم و با هم جشن بگیریم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار