باشگاه پرسپولیس قصد دارد چند بازیکن خارجی در فصل نقل‌وانتقالات به خدمت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس تاکنون نتوانسته خریدی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد و با توجه به اینکه  تعداد بازیکنان داخلی که به درد سرخپوشان بخورد کم هستند به همین علت سرخپوشان به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستند تا تیم خود را برای فصل بعد تقویت کنند.  

با توجه به اینکه دانیال اسماعیلی فر دفاع راست پرسپولیس از این تیم جدا شد و به تیم تراکتور پیوست به همین خاطر اولویت سرخپوشان برای جانشینی اسماعیلی فر، جذب دفاع راست خارجی است و آنها چند گزینه هم مدنظر دارند.  

گرگویل چابرادزه دفاع راست گرجستانی ذوب آهن یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس برای جانشینی اسماعیلی فر است. البته مذاکرات با این بازیکن گرجستانی به نتیجه نرسید چرا که  توافق مالی بین طرفین حاصل نشد.  

ایوب العملود مدافع ملی پوش مراکش در تیررس سرخپوشان قرار دارد. این بازیکن در دفاع راست بازی می‌کند و فصل گذشته در ۳۳ بازی موفق به زدن ۵ گل و ارسال ۳ پاس گل شد و ارزش او در ترانسفر مارکت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ارزشگذاری شده است. او سابقه ۴ قهرمانی و حضور در تیم ملی مراکش را دارد و گزینه مناسبی برای جانشینی اسماعیلی فر محسوب می‌شود.  

همچنین به نظر می‌رسد که عبدالکریم حسن مدافع ملی پوش قطری از سرخپوشان جدا شود و پرسپولیسی‌ها به دنبال جانشینی برای این بازیکن هستند تا در فصل آینده در پست دفاع چپ به مشکل برنخورند.  

سرخپوشان در پست دفاع چپ، بازیکنانی از جمله شرزود نصرالله اف مدافع ملی پوش ازبکستان، یان بوریل مدافع اسلاویا پراگ چک، یرکو اویاندل مدافع شیلیایی، یحیی عطیه الله مدافع مراکشی و آکام هاشم مدافع ملی پوش عراق  را در نظر دارند و باید دید با کدامیک از این بازیکنان به توافق نهایی می‌رسند.   

گفته می‌شود مذاکرات پرسپولیس با آکام هاشم دفاع چپ تیم ملی عراق جدی‌تر دنبال می‌شود و احتمال دارد این بازیکن که قابلیت بازی در ۳ پست مختلف را دارد به سرخپوشان بپیوندد.  

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که سرخپوشان در پست دروازه بانی و مهاجم هم بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. پرسپولیسی‌ها می‌خواهند ۵ سهمیه خارجی خود را تکمیل کنند، اما هنوز موفق نشدند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۳ تير ۱۴۰۳
پدر تیم رو در آوردن چرا با احساسات مردم بازی میکنبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۳ تير ۱۴۰۳
وقتی بازیکنای داخلی جدیدا انقدر راحت بی غیرت شدن واسه پول بیشتر غش میکنن یه سمت دیگه و هوادار اصلا مهم نیست براشون همون بهتر برن‌ دنبال بازیکن خارجی که غیرتشون‌از داخلیا بیشتره و ادعاشون کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۳ تير ۱۴۰۳
پرسپولیس بدنبال حسن علی جعفر هست که. اونم پیدا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ تير ۱۴۰۳
شیطون بانمک
آخرین اخبار