پاتریس اورا به دلیل ترک همسر و فرزندانش به یک سال حبس محکوم شد.

به نقل از لوپاریزین پاتریس اورا مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه منچستریونایتد به دلیل اینکه که همسر و  فرزندانش را از تاریخ ۱ می ۲۰۲۱ تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ ترک کرده است باید ۹۶۹ هزار یورو نفقه پرداخت کند.

او همچنین به ۱۲ ماه زندان مجازات محکوم شده است که این حکم به مدت دو سال به حالت تعلیق درآمده است، اما او موظف به پرداخت ۴ هزار یورو به همسرش به عنوان خسارت معنوی و ۲ هزار یورو برای هزینه‌های قانونی شده است.

اورا نسبت به این حکم اعتراض کرده و جروم بوریسان، وکیل او، مدعی است همه چیز می‌تواند عوض شود. بوریسان گفت: آقای پاتریس اورا اعتراض کرده است، با علم به اینکه او به همسرش یک آپارتمان و یک خانه در جنوب فرانسه داده و همچنین تقریباً دو میلیون یورو برای زندگی روزمره به او داده است.

ساندرا و اورا در سال ۲۰۰۷ ازدواج کردند و دو فرزند، پسری به نام لنی و دختری به نام مونا، دارند. فرآیند طلاق توسط فوتبالیست بازنشسته در سال ۲۰۲۰ آغاز شد، اما همچنان پس از چهار سال کامل نشده است.

ناتالی دوبوا، وکیل ساندرا گفت: امیدوارم که با این تصمیم، پاتریس اورا بالاخره درک کند که او بالاتر از قانون نیست و نمی‌تواند همسر و فرزندانش را یک شبه ترک کند. مخصوصاً وقتی که آنها از سن ۱۵ سالگی همدیگر را می‌شناختند و ساندرا برای حمایت از او هر کاری کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۳ تير ۱۴۰۳
دوتا خونه تو فرانسه بهش داده نه تو قرچک / بعلاوه دو میلیون یورو نه تومن / بازم زنه دست بردار نیست
آخرین اخبار