باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس تاکنون نتوانسته بازیکن جدیدی را در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد و این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای در مورد وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان صادر کرد که به شرح زیر است:

"همانطور که پیش از این اعلام شده بود، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بر اساس داشته‌ها و نیاز‌های خود و با هماهنگی سرمربی جدید تیم فعالیت می‌کند.

ضمن آگاهی از دغدغه‌ها و نگرانی هواداران عزیز باید به اطلاع آنها برسانیم که مذاکرات با گزینه‌های مدنظر در خطوط مختلف آغاز شده و به محض نهایی و قطعی شدن مذاکرات، نتیجه آن اعلام می‌شود.

در همین زمینه و در جهت شفاف سازی برای هواداران، مذاکرات با وینگر یکی از باشگاه‌ها از ۲ هفته پیش آغاز شد و علاوه بر توافق با بازیکن، با باشگاه مبدا نیز برای مبلغ رضایت‌نامه، توافق کامل انجام شد، اما علی‌رغم قولی که برای صدور رضایت‌نامه به باشگاه پرسپولیس دادند تاکنون توافق را زیر پا گذاشته‌اند. همچنین مذاکراتی با بازیکن مورد نظر انجام شده بود که به یکباره با اتفاقات عجیبی رخ داد.

در مورد سایر مذاکرات نیز قابل ذکر است که صحبت با چند گزینه داخلی و خارجی در چند پست مختلف همچنان ادامه دارد. بی‌شک بازیکنی جذب تیم می‌شود که در خور نام بزرگ پرسپولیس باشد و هواداران مطمئن باشند تیمی قوی برای حضوری قدرتمند در فصل جدید بسته خواهد شد، همانطور که عملکرد باشگاه در پنجره‌های قبلی نقل و انتقالاتی این را نشان می‌دهد. تنها خواست باشگاه از هواداران عزیز صبوری و حفظ آرامش در جهت تامین منافع باشگاه است چرا که در صورت مشوش شدن فضا و ایجاد فشار روی باشگاه، قطعا به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار