سرخپوشان تهرانی عصر سه شنبه در حالی به مصاف نفت تهران می روند که قصد دارند از طریق بازی های حذفی به لیگ قهرمانان آسیا برساند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در بازی حساس پرسپولیس مقابل نفت تهران یک تیم باید برنده از میدان خارج شود. در صورتی که دو تیم در وقت قانونی و اضافه موفق به گلزنی نشوند این ضربات پنالتی است که تیم برنده را مشخص می کند بر همین اساس یحیی گل محمدی تمرین ضربات پنالتی را برای بازیکنانش در دستور کار قرار داده است تا از این طریق بهترین پنالتی زنان تیمش مشخص شوند و از آنها در صورت نیاز بهره بگیرد در این بین کریمی و حقیقی و نوری بهتر از سایرین عمل کردند و اکثر پنالتی هایشان به گل تبدیل شد.

نفت فردا هم آنالیز می شود

برای شناخت بهتر از حریف خود یحیی گل محمدی طی روز های گذشته بار ها نفت تهران را همراه با شاگردانش آنالیز کرداما فردا شب همراه با شاگردانش به تماشای فیلم بازی های تیم ابراهیم زاده مینشیند تا شاگردانش نیز پی به نقاط ضعف و قوت حریف خود ببرند دیدار پرسپولیس تهران و نفت تهران از سری رقابت های جام حذفی عصر سه شنبه در ورزش گاه تختی بر گزار خواهد شد.

تمرین امروز و فردا پشت درهای بسته

به منظور جلو گیری از هر گونه مسائل حاشیه ای یحیی گل محمدی سر مربی پرسپولیس تهران تصمیم گرفت تمرینات دو روز منتهی به دیدار مقابل نفت تهران را پشت در های بسته بر گزار کند تا شاگردانش با آرامش بهتری به مصااف حریف خود بروند بر همین اساس سر پرست پرسپولیس از خبر نگاران و هواداران خواست به این تصمیم احترام بگذارند تا شرایط برای رسیدن به یک پیروزی شیرین دیگر فراهم شود.

در خواست رویانیان از گل محمدی

طی روز های اخیر حسین عبدی با مصاحبه هایی که علیه گل محمدی انجام داده حضور او را به عنوان سر مربی پرسپولیس به چالش کشیده است و گل محمدی نیز در مقام پاسخ بر آمده است در ابن بین با توجه به دیدار حساس پیش رو رویانیان از سرمربی تیم خود خواسته از مصاحبه علیه عبدی خود داری کند تا تمام حواسش معطوف به دیدار حساس جام حذفی مقابل نفت تهران باشد و پاسخ به اظهارات حسین عبدی را به زمان دیگری بسپارد گفتنی است عبدی که پس از روی کار آمدن یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس به عنونا دستیار دعوت به همکاری شد ضمن رد این پیشنهاد اعلام کرد اگر هدایت تیمی را بپذیرد از گل محمدی به عنوان دستیار پنجم استفاده خواهد کرد.

وینگو از بازی با صبا روی نیمکت

سرمربی پیشین پاس همدان که به تازگی با پرسپولیسی ها برای کمک به یحیی گل محمدی به توافق رسیده است به احتمال فراوان ازبازی با صبای قم در لیگ برتر روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست البته پرسپولیسی ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا وینگو در بازی فردا مقابل نفت هم بتواند روی نیمکت بنشیند وینگو در حالی به عنوان دستیار به پرسپولیس امده است که پیش از این در زمان مدیریت غمخوار و بازیگری علی دایی سرمربی پرسپولیس بود.

راز ماندگاری معدنچی در پرسپولیس

به همراه خواهد داشت این بازیکن که به همراه کاظمیان ،علی عسگر ،اقا زمانی در لیست فروش قرار گرفته بود به خاطر رفاقت با غلی کریمی در پرسپولیس ماندنی شد این اتفاق به طور حتم اعتراضات زیادی را در پی خواهد داشت . جرا که اخراجی ها اعتقاد دارنددر تیم گل محمدی حرف حرف علی کریمی است واو هر کاری که بخواهد انجام می دهد و او خواست که کادر فنی مجبور شدند حکم به ماندن معدنچی در پرسپولیس بدهند./با

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار