مديرعامل سرخپوشان پايتخت از برخي تصميمات گرفته شده در اتحاديه فوتبال و عدم نظرخواهي از وي در اين خصوص انتقاد کرد.

محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: توقع داشتم بازي ما مقابل تيم نفت تهران در جام حذفي در ورزشگاه آزادي برگزار شود زيرا پرسپوليس به عنوان پرهوادارترين باشگاه ايراني است و قطعا هواداران از بازي هاي اين تيم به ويژه در جام حذفي استقبال چشمگيري مي کنند و َفکر مي کنم ورزشگاه تختي ظرفيت پذيرش خيل عظيم طرفداران پرسپوليس را نداشته باشد.

وي در ادامه گفت: به هرحال اين تصميمي است که سازمان ليگ گرفته است و ما هم بايد از آن تبعيت کنيم و با شرايطي که تيم ما هم اکنون دارد مطمئن هستم بچه ها در مقابل نفت تهران نيز همانند چند بازي قبلي قدرتمندانه ظاهر مي شوند و يک گام ديگر به قهرماني در جام حذفي نزديک مي شويم.

مديرعامل پرسپوليس در خصوص حضور بگويچ در کادر فني تيم پرسپوليس گفت: گل محمدي از ما خواست تا بگويچ را که در گذشته نيز در پرسپوليس بوده به کادرفني اضافه کنيم و ما هم اين کار را کرديم، يحيي و بگويچ رابطه بسيار خوبي با هم دارند و اين موضوع را در گذشته ثابت کردند؛ ما هم اميدواريم با حضور بگويچ در کنار يحيي گل محمدي پرسپوليس روند روبه رشد خود را سريعتر طي کند و تيمي شود که هواداران انتظار آن را دارند.



رويانيان در خصوص اظهاراتي که در خصوص جايگزيني منتقمي به جاي وي در پست مديرعاملي پرسپوليس شده است، گفت: منتقمي دوست من است و او را آوردم که به پرسپوليس کمک کند، نمي دانم اين شايعات را چه کساني منتشر مي کنند اما هر زمان که احساس کنم قادر نيستم به پرسپوليس کمک کنم جايم را به شخص ديگري مي دهم؛ اين روزها که پرسپوليس اوج گرفته برخي ها با ايجاد حاشيه براي تيم ما مي خواهند تمرکز تيم را به هم بزنند و از از آنها مي خواهم به خاطر هواداران ميليوني اين تيم هم که شده دست از اين کار ها بردارند.

مدير عامل پرسپوليس که از سوي اعضاي اتحاديه فوتبال به عنوان يکي از اعضاي کميسيون اقتصادي اتحاديه باشگاه هاي فوتبال انتخاب شده است؛ در اين خصوص گفت: هيچوقت در جلسات اتحاديه فوتبال شرکت نکردم و عضو اتحاديه نيز نيستم. آنها براي خودشان تصميم گرفتند و مرا به عنوان يکي از اعضاي کميسيون اقتصادي معرفي کردند بدون اينکه با من صحبت کنند و نظرم را بدانند.

وي تصريح کرد: سرانجام من در اين فوتبال متوجه نشدم که اتحاديه چيست؟ فدراسيون فوتبال چيست؟ وزارت ورزش چيست؟ روابط بين آنها چگونه است؟ و در فوتبال هرکدام از آنها چه کاري انجام مي دهند؟ ما با اتحاديه فوتبال سنخيتي نداريم که بخواهم در جلسات آن نيز شرکت کنم.



رويانيان همچنين در خصوص جلسه بعدي اتحاديه فوتبال که قرار است براي خصوصي سازي باشگاه ها در آن تصميم گيري شود، گفت: بحث خصوصي سازي در باشگاه ها را هم اکنون وزارت ورزش و سازمان خصوصي سازي دنبال مي کنند و به نتايج خوبي نيز رسيده اند؛ ضمن اينکه هم ما و هم مديران باشگاه استقلال که دو تا از بزرگترين و پرطرفدارترين باشگاه هاي ايران هستيم اين موضوع را با جديت دنبال مي کنيم و فکر نمي کنم ديگر لازم باشد تا با حضور در جلسه اتحاديه در اين خصوص صحبت کنم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس که اين روزها شايعاتي در خصوص حضور وي به عنوان يکي از کانديداهاي فدراسيون فوتبال براي تصدي پست رياست اين فدراسيون پس از استعفاي احتمالي کفاشيان شنيده مي شود، در اين خصوص نيز گفت: من اين کاره نيستم و تا زماني که افراد فوتبالي و واجد شرايط براي احراز اين سمت حضور دارند لازم نيست من که فوتبالي نيستم در اين پست حضور داشته باشم. تنها مي توانم آرزو کنم که آينده اين ورزش پرطرفدار کشورمان روشن باشد و فوتبال ما رو به جلو حرکت کند.

* ما با فيفا نسبت به مانوئل و کي روش کار ديگري داريم

وي تصريح کرد: کميته انضباطي در بحث کي روش اعلام کرده که ما به جاي مراجعه به فيفا، سري به فدراسيون فوتبال بزنيم!
کميته انضباطي حرف خوبي زده و به نظر مي رسد که قصد دارند بحث کي روش را پيگيري کنند و ما هم اميدواريم اين کار انجام شود اما ما با فيفا نسبت به مانوئل و کي روش کار ديگري داريم و آنها بايد در فيفا جوابگو باشند چون متن نامه ما به فدراسيون جهاني فوتبال در مورد هر 2 نفر آنها است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار