ارگان رسمی رژیم صهیونیستی در گزارشی از وحشت شدید شهروندان و تجار اسرائیلی و اقدامات عجیب و غریب اعتراضی در اين باره خبر داد.

به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران؛ رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت: مردم عادی در حالی که از عواقب بروز جنگ نگران هستند برای گذراندن ایام جنگ "آب و برخی مایحتاج قابل نگهداری" را برای هر احتمالی خریداری و در انبارهاي خود ذخيره كرده‌اند.

بر اساس این گزارش, برخی دیگر نیز به تظاهرات در مخالفت با وقوع جنگ ادامه می‌دهند بطوری که برای چندمین بار پی در پی شماری از مردم با کوبیدن قاشق بر ماهی تابه و قابلمه‌های کوچک به تظاهرات عليه سياست‌هاي جنگ طلبانه مقامات صهيونيستي پرداختند.

از سوی دیگر کارشناسان اقتصادی ارزیابی کرده‌اند که وقوع نبرد جدید در برابر ایران چهل میلیارد دلار به اقتصاد بيمار اسرائیل لطمه خواهد زد که تنها 12 میلیارد دلار آن هزینه مستقیم خواهد بود.

رادیوی مذکور در خاتمه نوشت: گروه اطلاعات تجاری اسرائیل اعلام داشته است که حتی در پایان یک نبرد سه تا پنج ساله پس از آن هم سالیانه شش میلیارد دلار متحمل خسارت شود زیرا سرمایه گذاری‌های بین المللی ومشتریان خارجی کم خواهند شد.

این مؤسسه ارزیابی اقتصادی این آمار و ارقام را با توجه به وضعیتی که شش سال پیش در جریان نبرد 33 روزه اسرائیل و حزب الله لبنان به وجود آمده بود، برای یک جنگ احتمالی دیگر، محاسبه کرده است.

برچسب ها: اسرائیل ، ایران ، اعتراض ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار