آموس یادلین، رییس سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل اذعان کرده است که رفتار ایران نشان می‌دهد این کشور هیچ‌گونه ترسی از آمریکا ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تایمز او اسراییل، آموس یادلین، رییس سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به پیامدهای حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران اشاره کرد و ضمن اذعان به ناتوانی اسراییل برای حمله به ایران اظهار داشت: ایران از آمریکا نیز هیچ ترسی ندارد.

 رییس اسبق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: "رفتار ایران نشان می‌دهد که از آمریکا نترسیده و مطمئن است که ایالات متحده علیه فعالیت های هسته ای این کشور گزینه نظامی را در دستور کار ندارد". 

آموی یادلین، اظهار داشت: اسراییل باید نظر آمریکا را برای حمله به ایران جلب کند که بعید به نظر می‌رسد، جنگ با ایران، احتملا تا سال 2013 به طول خواهد انجامید.

در حالی که اسراییل دست به دامن آمریکا برای حمله به ایران شده است، آموس می‌افزاید: اگر  آمریکا واقعا قصد حمله به ایران را دارد، باید سامانه های دفاع موشکی بیشتری به خاورمیانه ارسال کند، باید با متحدان خود در خاورمیانه رزمایش برگزار کند تا به جهان نشان دهد که آماده جنگ با ایران است.

این رییس سابق موساد که اواخر سال 2010 بازنشسته شد در ادامه اذعان می‌کند: ایران تنها گفته است که از اسراییل باکی ندارد، اما رفتار مقامات این کشور نشان می دهد که از آمریکا نیز هراسی ندارند.

یادلین، به عنوان خلبان سابق نیروی امنیتی اسراییل در 1973 که در اشغال عراق نیز شرکت داشته در ادامه گفتگوی خود گفت:" آمریکا تا لحظه آخر منتظر نتیجه مذاکرات و تاثیر تحریم ها بر روی ایران خواهد بود، آمریکا می ترسد ایران به قدرت خاورمیانه تبدیل شود".

رییس سابق اطلاعات نظامی اسراییل در اظهارات پایانی خود با تایمز آو اسراییل اذعان کرد: تاکنون هیچ فشاری نتوانسته است ایران را از فعالیت های هسته ای خود دور کند،چنانچه، حتی تحریم ها نیز تاثیری بر اراده ایرانی ها نداشته است. حمله به ایران تهدید بزرگی برای اسراییل است که نمی توان از آن به سادگی گذشت.

برچسب ها: یادلین ، اطلاعات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار