شبکه تلويزيوني ترامپت تاکيد کرد اسرائيل در افکار عمومي جهان به عنصري نامطلوب تبديل شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، تلويزيون ترامپت گزارش داد يک هفته پيش از پايان ماه رمضان، ايران ميزبان کنفرانسي بود که روي طرح ايجاد سازمان بيداري اسلامي فلسطين و انتفاضه تمرکز داشت.

هدف نهايي از تشکيل اين سازمان، آزادسازي قدس است. تهران بر اين باور است که بايد قدس آزاد شود.

در راهپيمايي روز قدس که جمعه گذشته در تهران برگزار شد، مردم شعار مرگ بر اسرائيل دادند. هدف از اعلام آخرين جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس متحد کردن همه مسلمانان و طرفداران اين روز براي فتح قدس است.

هر روز که مي گذرد عناصر بنيادگراي اسلامي در سراسر جهان ظاهرتر مي شوند. در همان حال صف حاميان اسرائيل در جهان روز به روز کوچکتر مي شود.

همه مي دانند که اسرائيل بسيار نگران پيامدهاي حمله به ايران است. حتي اگر اسرائيل در حمله پيشدستانه به ايران موفق باشد، شکي نيست که پيامدهاي ناخواسته آن براي اسرائيل گسترده خواهد بود. اسرائيل هدف حملات انتقامجويانه ايران و گروههاي تحت حمايت اين کشور و حتي کشورهاي ديگر در جامعه بين المللي قرار مي گيرد.

زماني تقريبا بسياري از اسرائيل حمايت مي کردند اما اکنون اسرائيل به "آدم بده" تبديل شده است. افکار عمومي جهان عليه اسرائيل شده است و همين مسئله فشار زيادي را بر استراتژي سياسي اسرائيل وارد مي کند. هم اکنون اوضاع از هر جهت به زيان اسرائيل است. اگر اسرائيل به ايران حمله کند، بايد تاوان زيادي  پرداخت کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار