کرمان؛

رهبر دینی، ساده زیستی مسئولان و وحدت باعث پیشبرد انقلاب اسلامی است

امام جمعه جیرفت گفت: حفظ اسلام، رهبر دینی، ساده زیستی مسئولان و وحدت باعث پیشبرد انقلاب اسلامی بوده است.

رهبر دینی، ساده زیستی مسئولان و وحدت باعث پیشبرد انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: بیمه کردن محیط کار، ایمن سازی بناها و روحیه بسیجی آتش نشان ها در کمک به مردم درس های بزرگ حادثه پلاسکو در تهران بود که باید از این درس ها عبرت گرفت.

وی به 12 بهمن سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) بعد از 15 سال تبعید به ایران اشاره کرد و گفت: با بازگشت امام راحل به وطن شاهد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودیم.

وی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) انقلاب ما انفجار نور بود لذا منظور از نور، معنویت، شجاعت، قدرت و بطور کلی شامل همه خصایص خوب بود.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: امام خمینی از ابتدای پیروزی انقلاب اصل نظام جمهوری اسلامی را تاکید کردند لذا این اصل یعنی حاکمیت اسلام و حکومت مردمی است.

وی تصریح کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های کشورهای دیگر در اصل حاکمیت اسلام و حکومت مردمی می باشد و مردم با شعار الله اکبر به پیروزی رسیدند لذا این شعار نشان از دینی بودن انقلاب است.

حجت الاسلام کرمی پور گفت: حفظ اسلام، رهبر دینی، ساده زیستی مسئولان و وحدت باعث پیشبرد انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه انقلاب و امروز در مناسبت ها یکی از مهمترین نکات پیشبرد انقلاب اسلامی می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دشمن شناسی اشاره کرد و گفت: بصیرت واقعی یعنی دشمن شناسی لذا دشمن با تعدی و تجاوز، فریب کاری و نیرنگ و مکر و حیله دنبال رسیدن به اهداف خود است.

امام جمعه جیرفت افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید زیادی بر دشمن شناسی دارند لذا این نشان از اهمیت این موضوع می باشد.

وی با اشاره به مساله برجام گفت: یکی از دستاوردهای برجام شناخت دشمن بود لذا نسل جوان چهره فریب و بدعهد آمریکا را شناختند.

وی به 14 بهمن سالروز فناوری فضایی نیز اشاره کرد و افزود: ایران در زمینه هسته ای، ورود به باشگاه فضایی، حوزه نانو، لیزر، سلول های بنیادی، ترمیم ضایعات نخاعی، شبیه سازی حیوانات و تولید داروهای راهبردی توفیقات خوبی را حاصل کرده است لذا باید از خام فروشی نفت جلوگیری کنیم.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار