کرمان؛

امامت و ولی‌فقیه از فضیلت‌های پروردگار است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: تار و پود اعمال انسان بدون امامت نتیجه خوب نمی‌دهد، بنابراین امامت و ولی‌فقیه از فضیلت‌های پروردگار است.

امامت و ولی‌فقیه از فضیلت‌های پروردگار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار داشت: همان طور که توحید و نبوت، ستون دین محسوب می‌شود، امامت نیز از ستون دین است و این از ریشه‌های دین است و باید دانست که عقیده به نبوت منهای عقیده امامت اعتقادی ناقص است.

وی ادامه داد: امامت از امام علی(ع) آغاز می‌شود و تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد و این مقام بزرگ بر عهده کسانی است که ولایت‌فقیه است و به عنوان جانشین پیامبر و امام زمان هستند.

حسینی گفت: امامت به عنوان جانشین امام زمان(عج) در غیبت کبری است و امامت امر انتخابی نیست، بلکه التزامی است، بنابراین یکی از نعمت‌هایی که شامل حال ما مردم ایران شد، ولایت‌فقیه است.

وی تصریح کرد: همان عوامل و علل که موجب پیروزی انقلاب شد، استحکام انقلاب اسلامی را نیز به همراه دارد، باید ارزش‌های دینی و وحدت را حفظ کنیم و امور ولایت‌فقیه را به نحو احسنت انجام دهیم.

امام جمعه موقت رفسنجان عنوان کرد: تار و پود اعمال انسان بدون امامت نتیجه خوب نمی‌دهد، بنابراین امامت و ولی‌فقیه از فضیلت‌های پروردگار است.

حسینی بیان داشت: ولایت از همه نعمت‌ها بالاتر است و اگر از نعمت ولایت و امامت بهره‌مند شوید از شما در آخرت سوال می‌شود.

وی گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی کم‌نظیر در تاریخ اسلام بود که ملت در برابر او خضوع می‌کرد و باید پسوند روحیه انقلابی و اسلامی را حفظ کنیم.

حسینی با تأکید بر اینکه وصیت‌نامه امام راحل را باید بخوانید، خاطرنشان کرد: روحانیان فداکار و از خودگذشته‌ای بودند که در شهرهای ایران بر منبرها خطابه‌های اسلام را برای مردم بازگو می‌کردند، لذا روحانیان باید در صحنه با روحیه انقلابی حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: 22 بهمن عید ملی و عید انقلاب است و باید مثل هر سال حضور داشته باشید و ساده زیستی باشد، انقلاب اسلامی یک پیروزی است و دولت، مجلس و ... در فکر دنیای خود نباشند.

حسینی گفت: مردم از امام دست بر نخواهند داشت و نمی‌گذارند انقلاب به دست نااهلان و نامردمان بیفتد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار