کرمان؛

پیش بینی سه هزار برنامه ویژه دهه فجر در کرمان

3 هزار برنامه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر شهرها و روستاهای استان کرمان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان,مهدی صدفی, رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: 24 کمیته تخصصی و کارگروه در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان تشکیل شده که در برگیرنده تمام اقشار جامعه است.

وی افزود: شعار دهه فجر امسال 'گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

صدفی خاطر نشان کرد برنامه هایی در قالب فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی، رسانه ای و افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی در این ایام برگزار می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر انقلاب اسلامی، همایش بصیرت افزایی با گفتمان انقلاب اسلامی، نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم میهمانی لاله ها، همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و رژه موتوری نیروهای مسلح و غیره از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر در استان کرمان است.

صدفی تصریح کرد: برنامه های دهه فجر به طور رسمی از روز 12 بهمن و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور با سخنرانی وزیر کشور در محل مصلی امام علی (ع) آغاز می شود.

وی یادآورشد: ویژه برنامه جشن انقلاب در 21 بهمن جاری همراه با نورافشانی در میدان خواجوی کرمان از ساعت 19 تا 21 برگزار می شود و مردم استان کرمان همراه با ملت ایران به یاد شبهای انقلاب فریاد الله اکبر سر می دهند.

وی با بیان اینکه همایش و اجتماع روز 22 بهمن مظهر شکوه، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمان راس ساعت 9 صبح از چهار راه طالقانی تا میدان عاشورا برگزار می شود و حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور سخنران این مراسم است.

وی ادامه داد: در این روز برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی برگزار می شود و سپس راهپمایان برای شرکت در آیین وحدت بخش نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان حضور پیدا می کنند.

صدفی تصریح کرد: دهه فجر ایام تکریم ملت ایران و بازخوانی ارزشهای انقلابی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

مردمی کردن جشن های انقلاب، شادی و نشاط در برنامه ها، پرهیز از اصراف ، همبستگی و وفاق و تحکیم ارکان انقلاب اسلامی از رویکردهای برنامه های تدارک دیده شده در ایام دهه فجر در استان کرمان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار