کرمان؛

اعلام برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بیش از سه هزار برنامه ، دهه فجر امسال در استان کرمان بر گزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشستی  خبری از تشکیل 24 کمیته تخصصی و کارگروه در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان خبر داد .

صدفی گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی، رسانه‌ای، مراسم، افتتاح و کلنگ‌زنی طرحهای عمرانی در دهه فجر امسال بر گزار می شود . 

وی برگزاری همایش بصیرت‌افزایی با گفتمان انقلاب اسلامی ، نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر ، برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر انقلاب اسلامی ، مراسم میهمانی لاله‌ها ، رژه موتوری نیروهای مسلح و همایش نقش بانوان را از برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد . 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود : ویژه برنامه جشن انقلاب نیز شامگاه 21 بهمن همراه با نورافشانی در میدان خواجوی کرمان از ساعت 19 تا 21 اجرا می شود و مردم  کرمان به یاد شب‌های انقلاب فریاد «الله اکبر» سر می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد : مراسم 12 بهمن در کرمان با سخنرانی وزیر کشور در مصلی امام علی (ع) بر گزار می شود و در مراسم 22 بهمن نیز حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سخنرانی خواهد کرد .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.